Skocz do zawartości


Zdjęcie

"Nowy rok, nowe cele" - Dziennik Kapello :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Kapello8
  • Użytkownik
  • Pip
  • 26 postów
  • Pomógł: 1
2
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:194
  • Waga [kg]:88,6

Napisano Ponad rok temu

"Nowy rok, nowe cele" - Dziennik Kapello :)

Witam wszystkich :) Zbliża się rok 2016 a co za tym idzie, nowe cele, nadzieje i kolejny rok walki z samym sobą. Zawsze byłem sceptyczny do dzienników bo czytając je odnosiłem wrażenie, że były one robione pod publikę i tylko do chwalenia się rekordami, wymiarami itd. Coś się zmieniło, więc i ja chciałbym coś takiego robić, z tym, że będzie on coś w rodzaju bloga. Będę w ten sposób jeszcze dokładniej obserwować swój rozwój ( do tej pory notowałem progress tylko w wordzie ). Na początek - mam 17 lat, od 10 roku trenuję boks a od 2 lat+/- siłownia. Rzuciłem jednak boks dokładnie rok temu. Dlaczego ? Być może kwestia determinacji i motywacji, być może brak wsparcia i złe samopoczucie. Myślę, że głównym czynnikiem była jednak ciągła walka psychiczna. Boks to trudny sport i nie chodzi tu o przyjmowane ciosy czy treningi, ale o codzienne życie. Naprawdę trudną rzeczą jest pozbieranie się na drugi dzień po przegranej walce i pójście do szkoły/pracy. Ale do rzeczy.

 

W październiku [ http://forum-kultury...y/#entry1405586 ] postanowiłem zmienić split na FBW. Zmiana spowodowana była początkowo nudą i monotonią. Później jednak zrozumiałem, że to zdrowie, mobilność i samopoczucie jest głównym celem moich treningów, siła i sylwetka spadła na ostatnie miejsce. Po 2/3 miesiącach zrobiłem ogromny postęp techniczny i sylwetkowy, ale i siła poszła w górę.

 

REKORDY PAŹDZIERNIK

 

MC - 110x4
Siady - 85x3
Pozioma hantle - 22,5x6 
Żołnierskie - 40x4
Barki wyciskanie hantle - 20x6
Podciąganie szerokoko - 3 / wąsko - 4 
Dipsy - 3