Dosyć mam biegania z karteczkami i zeszytami, a potem przeszukiwania wstecz.
Zakładam dziennik tutaj - przynajmniej wszystko będzie w jednym miejscu.
Edit - coby regulaminowi stało się zadość...
O sobie
wiek - 30 lat
waga - 82 kg
wymiary (póki co podam biceps i uzupełnię jak się domierzę...)
biceps - 35.5 cm
klatka -
pas -
Zdjęcia są w moim temacie w dziale trening - aktualizuję je co jakiś czas.
Ćwiczę od lipca 2011 roku. Najpierw trening ogólny trzydniowy, od półtora miesiąca trening czterodniowy 2-1-2-2, wzięty z podwieszonych.
Dieta:
dieta opisywana była już w dziale dieta, ale daję jeszcze raz. Nieco się zmodyfikowała.
6:00 śniadanie - płatki górskie (250 ml), 3 jaja, łyżka kakao, 2 łyżki miodu, garść orzechów włoskich, garść rodzynek - zmiksowane i smażone na oleju na placki czy naleśniki.
9:00 II posiłek - dwie kromki razowego pieczywa z szynką lub tuńczykiem (90 gram) plus 100 gram serka wiejskiego
12:00 III posiłek - dwie kromki razowego pieczywa z szynką lub tuńczykiem (90 gram) plus 100 gram serka wiejskiego
17:30 obiad - standardowo z menu
20:00 posiłek przedtreningowy - 100 gram piersi z kurczaka 100 gram ryżu
22:00 100 gram ryżu po treningu
22:30 100 gram kurczaka
około północy - 200 gram białego sera i łyzka oliwy lub 180 gram tuńczyka.
Z "dodatków" - BCAA przed treningiem i zaraz po.
Trening opisywałem dokładnie w dziale Trening.
Pokrótce - systemem 2-1-2-2, przed każdym treningiem rozgrzewka - 7 minut na skakance oraz ćwiczenia mięśni brzucha z książki Men's Health (tytuł podałem w temacie treningowym). Następnie trening właściwy, oraz aeroby - 10 km biegu.
Cel treningu - przede wszystkim redukcja tłuszczu. Drugim celem, który po zrzuceniu tłuszczu stanie się celem głównym to nabranie atletycznej sylwetki. Stąd nie znam wszystkich wymiarów - najzwyczajniej w świecie do niczego nie są mi potrzebne.
koniec edyty
A zatem
dzień 1 9.12.2011
rozgrzewka - 7 minut na skakance
ćwiczenia mięśni brzucha
barki
wyciskanie sztangi zza karku