Alternatywa dla kreatyny
Napisano Ponad rok temu
Po kontuzji (pyerdolona piłka nożna) i 4 letniej przerwie w treningu siłowym wróciłem na siłownię.
Trenuję z kumplem od prawie 3 miesięcy i zauważam ogromny postęp w sile oraz masie (przyrost z 77kg do 83kg przy 175cm wzrostu).
Moja suplementacja, to stak kreatynowy, HMB i BCAA.
Powiadają, że kurację kreatynową robi się 2, góra 3 razy do roku.
A pudło się właśnie kończy.
Szukam więc alternatywy dla kreatyny, czyli jakiegoś niesterydowego środka o działaniu anabolicznym.
Zastanawiałem się więc nad Tribusteronem.
Mam też kilka pytań dotyczących powyższego.
Następuje wzrost wydzielania testosteronu i co za tym idzie: siły, masy, agresji, pryszczy, smrodu oraz popędu płciowego.
Wszystko jestem w stanie przeboleć, ale zastanawiają mnie konsekwencje odstawienia preparatu.
O ile spadek wzrostu mięśni i siły, to rzecz oczywista (a agresja, pryszcze i smrody mnie nie interesują), to:
CZY JEST ZAUWAŻALNY SPADEK POPĘDU PŁCIOWEGO PO ODSTAWIENIU TRIBALA?
Jeśli tak, to o ile?
Do poziomu sprzed brania?
Do poziomu niższego niż wcześniej?
Czy może nawet nie zauważę różnicy?
Ktoś brał i mógłby poradzić?
Ewentualnie podać najlepsze marki i ceny (mam w dupie różnicę tych 30 zł, gdy chodzi o moje zdrowie).
Chyba, że proponujecie jeszcze coś innego niż tribal?
Pozdrawiam.
Napisano Ponad rok temu
zle powiadaja.Powiadają, że kurację kreatynową robi się 2, góra 3 razy do roku.
A pudło się właśnie kończy.
krete mozna wlasiciwe na okraglo, co najwyzej co 6-8 tygodni zrobic 1-2 przerwy.
co do tribulusa nie bralem, wiec nie wiem. ale nie jest "alternatywa" dla kreatyny. (alterantywe rozumiem jako inny srodek podobnym dzialaniu. kreta i trib maja zupelnie inne dzialanie)
Napisano Ponad rok temu
zle powiadaja.
krete mozna wlasiciwe na okraglo, co najwyzej co 6-8 tygodni zrobic 1-2 przerwy.
No ja właśnie chciałem jakoś wypełnić te 2 tygodnie (przedłużone np. do 4 tygodni brania tribala).
No ludzie!
Jajka zmaleją, czy nie?