Skocz do zawartości


Zdjęcie

Alternatywa dla kreatyny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

budo_distephano
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lublin
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Alternatywa dla kreatyny
Witam serdecznie.

Po kontuzji (pyerdolona piłka nożna) i 4 letniej przerwie w treningu siłowym wróciłem na siłownię.
Trenuję z kumplem od prawie 3 miesięcy i zauważam ogromny postęp w sile oraz masie (przyrost z 77kg do 83kg przy 175cm wzrostu).

Moja suplementacja, to stak kreatynowy, HMB i BCAA.


Powiadają, że kurację kreatynową robi się 2, góra 3 razy do roku.
A pudło się właśnie kończy.

Szukam więc alternatywy dla kreatyny, czyli jakiegoś niesterydowego środka o działaniu anabolicznym.


Zastanawiałem się więc nad Tribusteronem.


Mam też kilka pytań dotyczących powyższego.


Następuje wzrost wydzielania testosteronu i co za tym idzie: siły, masy, agresji, pryszczy, smrodu oraz popędu płciowego.

Wszystko jestem w stanie przeboleć, ale zastanawiają mnie konsekwencje odstawienia preparatu.


O ile spadek wzrostu mięśni i siły, to rzecz oczywista (a agresja, pryszcze i smrody mnie nie interesują), to:


CZY JEST ZAUWAŻALNY SPADEK POPĘDU PŁCIOWEGO PO ODSTAWIENIU TRIBALA?


Jeśli tak, to o ile?
Do poziomu sprzed brania?
Do poziomu niższego niż wcześniej?

Czy może nawet nie zauważę różnicy?


Ktoś brał i mógłby poradzić?

Ewentualnie podać najlepsze marki i ceny (mam w dupie różnicę tych 30 zł, gdy chodzi o moje zdrowie).




Chyba, że proponujecie jeszcze coś innego niż tribal?


Pozdrawiam.
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Alternatywa dla kreatyny

Powiadają, że kurację kreatynową robi się 2, góra 3 razy do roku.
A pudło się właśnie kończy.

zle powiadaja.