Skocz do zawartości


Zdjęcie

***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
ale chcesz jechac podczas redukcji na tym XP+KA ?? plan na sile tak ??
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!

podczas redukcji na tym XP+KA ?? plan na sile tak ??

jesli redukcja a trening na sile to dziwnie to widze a wrecz nieciekawie :) bo raczej zbyt wielkiej sily to nie bedziesz mial by podnosic wieksze ciezary i tu mct jako zrodlo energii przyda sie bezapelacyjnie jednak zostanie szybko spalone i pozniej moze byc nieciekawie. pozatym chcesz zregenerowac stawy a te przy treningu silowym najwiecej dostaja.
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
Ja mam w planie cos podobnego..
Xp +Clen + białko i vitaminki (trening silowy) :D
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
co wy mi pi.e.rdo.licie o redukcji? up.ier.dz.ieliscie sobie ta redukcje. ku.rwa !! jade na siłe i regeneracje stawów. gdzie ja kur.wa napisalem redukcja!

sama siła powtarzam i regeneracja stawow bo smiem twierdzic ze chu.jowo mało podnosze przez slabe stawy w dużej mierze
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
tonajpierw rób jakis lajtowy trening przez miecha i zapodaj
glukozaminę potem sie dopiero weź za siłę i zapodaj KA
ktoś wspomniał duże ciężary = duże obciążenie stawów
  • 0

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
aha no to XP+ka bedzie ok :)
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
Jest nowa dieta, są nowe suple...

Vitalmax Gainer2 2,25 kg
Olimp Profi Whey Mass 2 kg
Xpand 925 g Tropical Berry
Cell Pump 450 g
Olimp Whey Matrix 1 kg

Dieta wygląda w skrócie tak:
rano 50 g gainera
5 posiłków w ciągu dnia, uzupełniam 3 łyżkami oliwy z oliwek dziennie
przed treningiem porcja Xpanda
po treningu 50g gainera
30 min po treningu porcja CellPumpa
przed snem 30g białka

Są pierwsze efekty diety bogatej w węglowodany:
Siła na triceps poszła 2,5 kg na ćwiczenie i na grzbiet 2,5 kg !! Sukces !!

Załączone pliki

  • Załączony plik  suple.JPG   81,96 KB   2781 Ilość pobrań

  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Nemesis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1404 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
czemu zalezy Ci az tak na sile ?
  • 0

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
dlatego że po długotrwałej redukcji straciłem mnóstwo siły, której nie mogę odrobić. Podnoszę śmiesznie mało na klatkę - to moja najsłabsza strona. Z siły tricepsa ciesze sie podwojnie, gdyz triceps pracuje podczas treningu klatki piersiowej
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

MisHa1418048765
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 884 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
w sumie czego dales oba suple przed treningiem, ja bym machnal jednak cp po treningu, chyba ze chodzi ci bardzo o pompe :/
  • 0

BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
MisHa, Pisze po treningu :P

Tropical Berry mniam, ale pozniej smak ci zbrzydnie łeee :D duzo wody wal
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
zajebisty smak jest, nasmaczniejszy supl jaki pilem i zarłem
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
jakie witaminy sobie kupic? jest jakis nowy kompleks z olimpu...co o nim sadzicie?

czy do mojego zestawu supli dokupic tauryne?
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
Te olimpa cacka sa ciekawe wiec mozesz brac smiało..
ew. Multipack treca

wiem ze Tropical to cudo.. ale zobaczymy czy powiesz tak za 4tyg :P
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
cos tak dobrego nie moze mi sie znudzic?
a co z apteki z witamin mi polecicie i jak to brac?
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
bloniu, niepytales o normalne..
ja biore normale vigor albo rozpuszczalne w wodzie :P
wg opakowanie - spoko :padam:

Mi sie tropical, przejadł poprostu :D
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!

bloniu, niepytales o normalne..

a coz to za wyrzut w głosie :D ?
pytalem najpier o nienormalne a potem o normalne
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

bloniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 708 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:dziwki, wino i pianino

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
LUDZIEEE IDZIE SIłAAA!

NA BARKI +3KG yeah !!!!!!!!!!!!!!1
NA NOGI +20KG (WYCISKANIE NA SIEDZąCO - 140 KG YEAHHH)

RUSZYłO SIę PANOWIE RUSZYłO!!
  • 0
Zapraszam Cie [you] do obejrzenia mojego dziennika
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Nemesis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1404 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
to bylo wiadome ze wkoncu musialo pujsc :D
  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: ***NOWE FOTY** Bloniu Powraca na Forum !!!
wyciskanie na nogi na siedząco masz na mysli suwnice??


aha i olej mct chyba nie bardzo sie nadaje do odbudowy glikogenu o ile mi wiadomo.
ogolnie tluszcz sie nie nadaje.
  • 0
Anglia



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019