Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
624 odpowiedzi w tym temacie

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
nie cwiczy nóg...miał robić ostatnio z barkami ,a zrobił same barki....

WBD Dlaczego??
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

WBD Dlaczego??

Zrobiłem nogi :D wszak 3 serie siadów, aLE Zawsze to lepsze niz nic...
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

brzuch cwiczysz i nogi??
bo brzuch to slaby a nog nie pokazujesz

brzuch co trening robie 3 superserie - spięcia z nogami w powietrzu i unoszenie nóg :)
Słaby bo sporo ww dostarczam... :)
A nogi - sporadycznie :(

  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
tak myslalem ze nog nie robisz :P
  • 0
Anglia

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

3 serie siadów, aLE Zawsze to lepsze niz nic...

imo to jest nic :D
  • 0
[you]
pozdro :P

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
Anar: g... prawda ;-)
Przed 2 dni mialem zakwasy lol :)
Ale teraz wznowie treningi i na nogi kłade szczególny nacisk :) to tyle... :-)

  • 0

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
chyba masz dzis urodzinki wiec wszystkiego najlepszego :) a co tam ze cykl urodzinki trzeba swietowac
  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
ja np na nogi robie 4 serie przysiadow
4 serie na suwnicy
4 serie uginania leząc i łydki 4 serie
  • 0
Anglia

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

Anar: g... prawda ;-)
Przed 2 dni mialem zakwasy lol

bo nog nie robisz i dlatego tyle ci wystarczylo by miec zakwasy :D

al napisz jak wygladaly te 3 serie :> bo moze byly bardzo intensywne i sie myle :>
  • 0
[you]
pozdro :P

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

A zapomniałem przysiady też robiłem:
20 powt. bez obciążenia = rozgrzewka
50kg x 10-12powt. - z przodu
60kg x 6powt.
70kg x 1powt. - sztanga na barkach - na tym koniec - zniechęciłem sie.


tamtejszy trening nóg :)
  • 0

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
czyli lipna intensywnosc ;)
jezeli NAPRAWDE chcesz sie zmusic do robienia nog to rob je np. w poniedzialek :> jako pierwsza grupa w tygodniu
  • 0
[you]
pozdro :P

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

jezeli NAPRAWDE chcesz sie zmusic do robienia nog to rob je np. w poniedzialek :> jako pierwsza grupa w tygodniu

ja tak robię i nie narzekam :]

Cytat:

A zapomniałem przysiady też robiłem:
20 powt. bez obciążenia = rozgrzewka
50kg x 10-12powt. - z przodu
60kg x 6powt.
70kg x 1powt. - sztanga na barkach - na tym koniec - zniechęciłem sie.

takie coś to nawet nie jest trening nóg...
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

takie coś to nawet nie jest trening nóg...

Lepsze 10 minut treningu niż jego brak ;-)

  • 0

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..

Lepsze 10 minut treningu niż jego brak ;-)

te 10 minut właśnie jest brakiem...
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
Ok nie ma sensu się spierać ;-)
Zmierzyłem się dziś i doznałem szoku... oto wymiary:
Waga: 77kg (bardzo ładnie :D)
Klatka piersiowa: 111,5-112cm - bez napinania motyli - sam się mierzyłem.
Pas-brzuch: 85-86cm! (szok!)
Biceps: 36,8cm (lewy) 37cm - prawy. Czyżby prawie równe? :-)
Udo: 57,5cm - lewe i prawe
Łydka: 38cm - lewa i prawa
Przedramię 31cm - lewe i prawe.
W szoku jestem ile mam w pasie... moim celem do czerwca jest "zgubienie" ok 5-6cm w pasie... a reszta w górę ;)
Waga ile sie da :)

  • 0

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
tak tylko mowimy o tym twoim treningu, bo w sumie ja sie dziwie, ze taki znawca treningow itp. nie robi nog :>

ps. no pas ladnie Ci poszedl :>
a i lapka chyba spadla :>?
bylo jakos 37-37.5?:>>
  • 0
[you]
pozdro :P

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
Anar: 37-37,5 to po treningu kiedyś miałem :D
klatka, łapka i pas w góre ;) a i uda :D
Anar: znawca czy nie, ale wiesz ciężko robić trening nóg - skoro nie ma się asekuracji - bo moj partner treningowy czasami poleci w bambuko - ze tak powiem.
Ale postanowiłem robić teraz nogi - i to mocno - bo odstają od reszty... i brzuch co trening :)

  • 0

kujsus
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3120 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
WBD, spoko fotki, już ładnie jest... :D
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
Oto dzisiejszy trening:
1. Wyciskanie na ławce prostej 4 serie:
80kg x 7powt.
80kg x 6powt.
80kg x 5powt.
70kg x 8-10powt.
2. Wyciskanie na ławce skośnej (30 stopni):
50kg x 12powt.
50kg x 12powt.
50kg x 12powt.
50kg x 8powt.
3. Rozpiętki ze sztangielkami:
15kg x 8powt.
12,5kg x 8powt.
12,5kg x 6powt. (powolne napinanie w szczytowej fazie i maksymalne rozciągnięcie mięśnia w 2 i 3 serii).
4. Francuskie wyciskanie sztangi leżąc na podłodze (wygodniej mi się to wykonuje niż na ławce):
26,5kg x 6powt.
26,5kg x 8powt.
26,5kg x 12powt.
29kg x 8powt.
29kg x 8powt.
5. Wyciskanie hantelka nad głową siedząc:
20kg x 6powt. (samym krążkiem to robiłem)
12,5kg (sztangielka) x 10powt. + pompki w podporze tyłem 1 x max :)
6. Mięśnie brzucha:
spięcia leżąc na podłodze + unoszenie zgiętych nóg w kolanach do brzucha w zwisie na drążku - 2 superserie x max powtórzeń.
To tyle, jestem bardzo zadowolony po treningu :-)
O dziwo, ramie napuchło o równiutki 1cm :-)

  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Wiele powrotów... ale czas rozpocząć życia ścieżkę na nowo..
WBD nie mowiles ze na sfd jestes :P
  • 0
Anglia



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019