Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dziennik Judoka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Dziennik Judoka
Witam!!!
Obecnie w tym roku skończyłem 18 lat. W wieku sześciu lat zacząłem trenować judo i trenuje do dziś. także grałem w siatkówkę ale to było bardziej dla rekreacji. Moja przygoda z siłownią zaczęła się ok 8lat temu ponieważ mój tata ma siłownie i jako mały chłopiec przychodziłem tam aby pograć sobie w tenisa stołowego a przy okazji patrzyłem jak ćwiczą na siłowni. Przez te lata wiele się nauczyłem dużo rozmawiałem na temat ćwiczeń bo sobie układałem plan treningowy. I tak wszystko się toczyło. Jeżeli chodzi o suplementy to zacząłem się nimi interesować jakieś 3 lata temu. Nie brałem bo trochę szkoda kasy. A wtedy odżywki trochę więcej kosztowały niż teraz i nie było tylu produktów. Mieszkam w małej 30 tysięcznej miejscowości w której niema sklepu z odżywkami wiec wszystko kupuje się w białym stoku bądź przez neta. Jeżeli chodzi testowanie odżywek to już można powiedzieć ze mam małe doświadczenie. Testowałem odzywkę Thermal PRO i wypadłem bardzo dobrze. Mój trening opiera się głównie na diecie. Co pół roku zmieniam bądź modyfikuje dietę. Nie trzymam się szablonowej diety tzn. że codziennie ten produkt jem o tej porze. Porostu wiem co mogę jeść a czego nie mogę. Od roku czasu np. nie używam cukru. Jeżeli tez by kogoś interesowało cos na temat diety to mogę założyć temat. Bardzo interesuje się kulturystyką ponieważ w najbliższej przyszłości czyli za rok zamierzam iść na AWF i wybrać specjalizacje judo i kulturystykę. Jeżeli chodzi o trening to napisze wam jakiego obecnie treningu używam:1
Wyciskanie leżąc x/10 x/8 x/6 x/5 x/4 x/5 x/4
Wyciskanie głową w górę x/12 x/10*3
Przysiad x/12 x/10 x/8 x/6 x/4
Francuz leżąc x/10 x/8 x/6*2
Biceps sztanga prosta x/14 x/12 x/10 x/8
Biceps sztangielki x/8*4

2
Wyciskanie klasyczne x/10 x/8 x/6 x/4 x/3 x/4 x/3
Wyciskanie wąskie x/10*4
Wyciskanie głową w dół x/10 x/8 x/6*2
Triceps wyciąg x/10*4
Biceps x/10*4
Biceps modlitewnik x/8*4

3
Martwy ciąg x/10 x/8 x/6 x/4*4
Skłony siłowe x/12 x/10*3
Wyciskanie barki przód x/14 x/12 x/10 x/8
Podciąganie sztangi w opadzie x/12 x/10 x/8*2
Kaptury x/10*4
Przedramię nachwyt/podchwyt x/12*4

4
Przysiad x/10 x/8 x/6*4
Wyciskanie klasyczne x/10 x/8 x/6 x/5 x/6 x/5
Wyciskanie wąskie x/12 x/10 x/8*2
Wyciskanie góra x/12 x/10*3
Triceps poręcze x/12 x/10 x/8 x/6
Biceps x/12*4
Biceps sztangielki x/10 x/8*3

5
Wyciskanie leżąc x/12 x/10 x/8 x/6 x/4 x/3 x/2 x/1 x/2 x/1
Wyciskanie wąskie x/10 x/8 x/6 x/4
Wyciskanie dół x/10 x/8 x/6*2
Francuz leżąc X/12 x/10 x/8*2
Triceps wyciąg x/8*3
Biceps sztanga x/10*4
Biceps łamana modlitewnik x/10*4



6
Martwy ciąg x/12 x/10 x/8 x/6 x/4 x/2 x/3 x/2 x/3
Skłony izolowane x/10 x./8*3
Wyciskanie tył barki x/12 x/10*4
Podciąganie do klatki x/12 x/10 x/8*2
Kaptury x/10*4
Przedramię nachw/podch x/10*4

jest to mój trening na silę rozpisane 6 treningów na 2 tygodnie. jest to trening który stosują trójboiści siłowi i chodzi głównie o siłę klatki stąd widać że niema ćwiczeń rozciągających i zwiększających objętość klatki. Jeżeli ktoś by chciał cos więcej wiedzieć o treningach proszę się do mnie zgłaszać. Jeżeli chodzi o wymiary obecnie:
wzrost 186cm
waga 86kg
biceps 37cm
klatka 110cm
Wyśle zdjęcia z cyklu gdy testowałem thermal+ dieta
Dieta zawierała 170g białka dziennie:
Głównie z kefirów sokolskich 0%, Maślanki Mrągowskie, Serki wiejskie, Kaszki dla niemowląt, mleko, ser biały półtłusty pierś z kurczaka, tuńczyk w sosie własnym, czasami łosoś.
Węgle czerpałem głównie: otręby, płatki owsiane, banany, ryż, kasza gryczana.
Celem tamtego cyklu było redakcja tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym uzupełnieniu masy mięśniowej za pomocą diety.


Jeżeli chodzi o efekt to waga była wtedy cały czas taka sama na początku cyklu ważyłem 80kg a na końcu 80.7kg. Od tamtego czasu na sam na diecie przytyłem ok. 5kg czyli w pół roku 5 kg na samej diecie. Jeżeli chodzi o trening na siłę to za tydzień już będę miał skończony i będę mógł zacząć obojętni jaki cykl. Zdjęcia niebyły robione dokładnie a to z tego względu bo ocenę cyklu miałem na zdjęciach normalnych a te zrobiłem jedynie na pamiątkę.
A efekty porównajcie:

A jeżeli chodzi o odzywki to myślę ze mógłbym być dobrym testerem ponieważ nie wsuwałem jeszcze kretki a wiemy jak kreatynka potrafi dać kopniaka w pierwszym cyklu. Z odżywek jadłem jedynie Carbo i BCAA i na tym się skończyło ale to dostawałem na obozie judo dlatego jadłem. Ale na odżywkach na pewno lepiej się znam od tych którzy je wsuwają wiadrami

Jeżeli ktoś ma jakieś pytanka proszę pisać. Pozdrawiam!!!!!!

[ Dodano: 02-06-2005, 8:07 ]
Pierwsze zdjecie było robione 5 listopada 2004 roku a drugie 11 grudnia 2004 roku.
Jezeli chodzi o dawkowanie tjermala to kapsułka 1 kapsułka po 1 posiłku i 1 kapsułka przed treningiem. Pozdrawiam!!!

[ Dodano: 02-06-2005, 8:36 ]
Dziś będą fotki aktualne.

[ Dodano: 02-06-2005, 5:56 ]
I oto tatuażyk!! Są to zdjęcie z przed treningu! To treningu będą wieczorkiem.

[ Dodano: 02-06-2005, 5:57 ]
Teraz troceps!!!!!!

[ Dodano: 02-06-2005, 5:59 ]
Teraz 2 obecne foty z przed treningu mozęci porównac z tamtymi z grudnia nabrałem troche masy i tłuszczyku.Chyba widac jak na mnie thermal wtedy zadziałal zrzuciłem tłuszcz i nabrałem masy. Nie brałem nigdy innych odżyewczek oprucz tego ze wcześniej testowałem thermala.

[ Dodano: 02-06-2005, 6:01 ]
No i ostatni z przed treningu!!!

[ Dodano: 02-06-2005, 7:50 ]
Właśnie przyszedłem z siłowni i zrobilem foty po treningu. Niewiem czy będzie widac efekt napompowania ponieważ mineło 30 minut o końca treningu.

[ Dodano: 02-06-2005, 7:57 ]
Właśnie przyszedłem z siłowni i zrobilem foty po treningu. Niewiem czy będzie widac efekt napompowania ponieważ mineło 30 minut o końca treningu.

Załączone pliki

  • Załączony plik  klata 1 przeda.JPG   19,31 KB   19 Ilość pobrań
  • Załączony plik  klatka 2 po.JPG   155,49 KB   18 Ilość pobrań
  • Załączony plik  LOGO.JPG   30,28 KB   18 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.JPG   37,05 KB   17 Ilość pobrań
  • Załączony plik  4.JPG   38,63 KB   16 Ilość pobrań
  • Załączony plik  1.JPG   30,75 KB   16 Ilość pobrań
  • Załączony plik  2.JPG   35,38 KB   15 Ilość pobrań
  • Załączony plik  DSC00146.JPG   132,67 KB   14 Ilość pobrań
  • Załączony plik  DSC00145.JPG   134,73 KB   21 Ilość pobrań
  • Załączony plik  DSC00142.JPG   144,69 KB   20 Ilość pobrań
  • Załączony plik  DSC00141.JPG   154,6 KB   15 Ilość pobrań
  • Załączony plik  po 4.JPG   34,81 KB   16 Ilość pobrań
  • Załączony plik  po 3.JPG   33,71 KB   20 Ilość pobrań
  • Załączony plik  po 2.JPG   37,11 KB   21 Ilość pobrań
  • Załączony plik  po 1.JPG   39,79 KB   21 Ilość pobrań

  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

Karol1418048738

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 517 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biała Podlaska

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Mamy kolejnego włascilea opakowania kreatyny :-)

Prosze przysłać adres przez PW
  • 0

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Dziękuje ślicznie!!! A co do prowadzenia tego "Bloga" to mamy go na bierząco prowadzić ?? Kiedy będzie rozwiązanie konkursu na testera??

[ Dodano: 02-06-2005, 10:46 ]
Wyciskanie klasyczne x/10 x/8 x/6 x/4 x/3 x/4 x/3
Ciężar 70kg- 75kg-80kg-85kg-90kg-85kg-90kg

Wyciskanie wąskie x/10*4
Ciężar 3*60kg 1*70kg

Wyciskanie głową w dół x/10 x/8 x/6*2
Ciężar 75kg-80kg- 2*90kg

Triceps wyciąg x/12*2 /10 /8
Ciężar 3*35kg 1* 40kg

Biceps x/12*2 /10*2
Ciężar 2*40kg 1*45kg 1*50kg

Biceps modlitewnik x/8*2 / 6*2
30kg-35kg 40kg 45kg

Następny trening w sobote. Pozdrawiam!!!!

[ Dodano: 02-06-2005, 10:47 ]
Wyżej napisałem wam mój dzisiejszy trening. Pozdrawiam!!!
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

tomeczekk
  • Użytkownik
  • Pip
  • 31 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zachpom
  • Zainteresowania:internet, kulturystyka, motocykle, sporty walki

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
judo powiadasz.. :] świetny sport, mój wujek jakies 30 lat temu był wice mistrzem Polski juniorów :D ciekaw jestem jak wypadłoby judo w konfrontacji z zapasami :?:
P.S.
mam rodzine wlasnie na tym końcu Polski... hiehe moze to jakies zrzadzenie losu :P
Serdeczne pozdro.. Masa z Tobą
  • 0

adrian88
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1038 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
judokax fajne tricho z bicepsem niestety gorzej ale to kwestia treningu, i jeszcze jedna rada gdy chcesz wypchac klatke(fota katy) to wciagnij nie tylko brzuch ale i dolne zebra wtedy cala konstrukcja idzie do przodu i lepiej wyglada.
  • 0

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Jeżeli chodzi o konfrontacje to walczyłem na zawodach judo z gościem z zapasów i dosć łatwo wygrałem ale myślę ze jeżeli bym walczył na zawodach zapaśniczych to skutek mógłby być odwrotny. W zapasach podoba mi sie wasz klasyczny suplesik. A tak apropo gdzie masz rodzine bo ja mieszkam w Hajnówce w sercu Puszczy Białowieskiej :mrgreen: .
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka

za rok zamierzam iść na AWF i wybrać specjalizacje judo i kulturystykę

i gdzie na ten AWF chcesz isc do Supraśla czy gdzies dalej?
  • 0

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Tricepsik mam mozna powiedzieć większy od bicepsu ale to dzięki judo. Ale bicepsu też niemam najgorszego tylko ze mam długie łapy i też nie jest zabardzo wyżeźbiony ale dziś mierzyłem i 39cm strzeliło. A co chodzi do wciąganie brzucha i żeber to specjalnie tego nie robie bo gadałem z gościem który trenuje kulturystyke zawodowo i mówił że nienależy wciągać brzucha.

[ Dodano: 02-06-2005, 11:16 ]
Chce złożyć papiery na 3 kierunki. Na Awf w warszawie na kierunek fizyko terapia oraz trenerski i na Akademie Medyczną też na fizykoterapie. Apropo w Supraślu niema judo.
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
no ja nie wiem wlasnie sie dlatego zapytalem a kulturystyka tam jest?
  • 0

adrian88
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1038 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
no wlasnie tu zdania sa podzielone zalezy od budowy ale sprobuj tak jak mowie wciagnac i zobaczysz,a nie chodzi mi ze biceps jest maly tylko ze nie wyrzezbiony taki zalany.
  • 0

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Hmmmm chyba raczej tez niema ale na fotach widziałem ze mają jakąs tam silownie choć wyglądała na amatorską. I wogóle tam trzeb płacic 2000zł za semestr. Głównie tam uczą sie siatkerze z naszej drużyny Moderatora.

[ Dodano: 02-06-2005, 11:23 ]
A jeżeli chodzi o bieceps no mam długi a to z tego względu że robiłem przez wszystkie lata na lamanej sztandze wąskim uchwytem i miałem strasznie długi ruch. Dopiero miesiac ćwicze na prostej sztandze i powoli widac efekty.

[ Dodano: 03-06-2005, 2:45 ]
Dziś skończyłem lekcje wcześniej więc zrobiłem sobie trening aarobowy siadłem na rowerek i śmignełem 27km po Puszczy Białowieskiej. O godzinie 18.30 następny trening tym razem Judo. Pozdrawiam!!!!!

[ Dodano: 04-06-2005, 6:13 ]
Właśnie wróciłem z siłowni i prezentuje wyniki z dzisiajszego treningu.
Martwy ciąg x/10 x/8 x/6 x/4*4
Ciężar 80/90/100/4*105
Wyciskanie barki przód x/14 x/12 x/10 x/8
Ciężar 40/45/50/55.
Podciąganie sztangi w opadzie x/12 x/10 x/8*2
Ciężar 50/55/60/65
Kaptury x/10*4
Ciężar 4*100
Przedramię nachwyt/podchwyt x/12*4
Ciężar nach. 15kg podchwyt 25kg.
Dziś sie ciezko ćwiczyło bo był straszny upał. Pozdrawiam :-)

[ Dodano: 04-06-2005, 9:28 ]
Chciałbym w tej chwili przedstawić dzisiejszą diete:

Śniadanie 8.30:
0.5l mleka oraz płatki musli
serek wiejski ze szczypiorkiem.

Śniadanie II po 11:
3 kromki chleba razowgeo z makrelą wędzoną.

Posiłek 40min przed treningiemo godzinie 14.30:
2 banany.
kefir sokólski 400ml
bułeczka przenna

Posilek 40min po treningu o godzinie ok.18
Pół woreczka kaszy greczanej i 2 kawałki pierśi smarzonej na oleju oliwek.

Posiłek ostatni który zjadłem ok godziny 21"
Jedno jajko 2 bialeczk
i do tego wszystkiego pare plastrów lososia i kromka chleba razowego.
i 2 łyżeczki majonezu.
I to wszystko jak na dzisiaj niedługo ide spać żeby jutro mógłbym się wyspać. Jutro mnie czeka przejażdżka rowerkiem :D

[ Dodano: 05-06-2005, 9:25 ]
A więc jeszcze raz napisze coś o sobie na podstawie rospuiski ANARA:
1.Wiek 18lat
2.wzrost 186cm
3.Waga ok 85.5kg obecnie
4.Jeżeli chodzi o stopie zatłuszczenia to określam jako małe zresztą prosze spojerzeć na foty.
5.Metaboliż nie jest bardzo szybki ale tez nie jst bardzo wolny czyli przeciętny.
6.Obecnie celem suplementacji jest masa z uwzględnieniem siły klatki.Ale jak już będe mial odpowiednią Mase przystępuje do rzeźby(żyłówki)
7.Jezeli chodzi o trenowanie czynne to ok 9 miesięcy ponieważ miałem kontuzje ale juz wszystko oki.Wcześniej z siłownią miałem styk przez niemal ze całe życie bo mój tata jest właścicielem silowni.
8.Z suplementów brałem BCAA i Carbo oraz testowałem Thermala. Ale mam sporą wiedze na temat odżywek a to z tego względu iż robie rospiski na siłowni co do supli i sporo się nauczyłem od taty bo on się w takie żeczy bawi. Niebiore odżywek bo zabardzo kasy niemam.

[ Dodano: 05-06-2005, 9:24 ]
Dzisiejsza dietka niedziela 5 czerwca 2005 rok:
Pierwszy posiłek o godzinie 8.30 ryż z mlekiem cała ogromna micha

Drugi posiłek ok. 11 to 3 kromki chleba razowego i 6 plastrów szyneczki i do tego szklanka multiwitaminy Zdrovit.

Trzeci posiłek ok 14. tu już pozwoliłem na troche tłuszczyku: 2 ogromne kawałki karkuwczki z grila do tego pół torebki ryżu i troche oliwek zielonych.

OK godziny 16 wybrałem się na przejażdżke rowerem po puszczy wrócilem ok godziny 17.40.

Czwarty posiłek był po treningu ok. 18. Musiałem uzupełnić braki węglowodanów więc zjadłem 3 banany i wypiłem 2 kefiry sokólskie o pojemności 400ml każdy. Do tego bułeczka przenna.

Piąty posiłek to zjadłem 0.5 miski mleka z ryżem i później serek wiejski ze szczypiorkiem to było niedawno przed 21.

Tak wyglądała moja dietka dzisiaj.
Jutro kolejny dzionek z siłownią i dietą wieczorem przedstawie rezultaty. Pozdrawiam!!!!!

[ Dodano: 05-06-2005, 10:50 ]
Troche mnie dziwi to że nikt niechce poprawić mojego treningu mojej diety. Może ktoś kto bardziej się zna niż ja wypowie się na temat mojego treningu i mojej diety. Pozdrawiam!!!!
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
juz wiem czemu masz taka slaba klate przy takim starzu :) poprostu trening na klate jest zly .... wogole caly trening jest zly ....:)
pozdro
  • 0

BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
SpoX nie masz dokladnie okreslonego stazu treningowego!!
Za duzo chaosu uporzadkuj to wszystko!
Trening jakis dziwny jest!
Tester powinnien siem zajmowac tylko jedna dziedzina sportowa kulturystyka
gdzyz Twoje treningi judo beda spalal jakakolwiek mase uzyskana po tym zestawie..
Ps zastanow siem nad byciem testera..
Jaka wiedze posiadasz z zakresu odzywiani suplementacji i ternigów..?
Musisz sie wykazac na forum 8)
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Jezeli chodzi o mase to w chwili obecnej chce zmienić wage do 91 przypominam że w grudniu ważyłem ok 82kg a teraz waże ok 86kg i to zrobiłem wszystko za pomocą samej diety bez odżywek. A jezeli chodzi o trening to niemam do niego zastrzeżeń ponieważ został ułożony przez trujboiste siłowego który jest instruktorem kulturystyki. Oczywiście ten trening rozkłada się na 2 tygodnie a nie na jeden. Co najważniejsze mam efekty po tym treningu. W poniedzialek następny dostaniecie nowe foty i porównacie. Pozdrawiam!!!
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka

przypominam że w grudniu ważyłem ok 82kg a teraz waże ok 86kg i to zrobiłem wszystko za pomocą samej diety bez odżywek.

heheh a czy to duzo? ja od marca bo wtedy zaczolem masowke bez diety i supli przytylem juz 8 kg:) wiec twoje postepy nie sa takie duze jadac na odpowiedniej diecie:)
  • 0

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Dziś byłem na treningu ale relacje z treningu i całodniowej diety zrelacjonuje jutro ponieważ teraz czeka mnie elektrostatyka.Pozdrawiam!!!!
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.

dawid1920
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2884 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice
  • Zainteresowania:kultuRystyka trojboj SAA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Co do tych bananów to maja one sredni IG, po treningu najlepiej przyjmować węglowodany o wysokim IG, czyli carbo, dextroza, glukoza, dżem , miód itp.

jak przeczytam cały dziennik to spróbuje się wypowiedzieć o reszcie, tak przeglądnąłem z grubsza i planik pod trójboj :brawo: trójbój rządzi 8)
  • 0
Ciągu mistrz i przykucania.
Brzuch ma w dwudziestu pięciu minach.
Biją mu brawo, on się kłania
na odpowiednich witaminach.

judokax
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JUDO KULTURYSTYKA SIATKÓWKA

Napisano Ponad rok temu

Re: Dziennik Judoka
Dzięki dawid!!!! A carbo pile w czasie treningu żeby na bieżąco energie dostarczać a banany po treningu w jakimś stopniu zastępują carbo. Dziś walne relacje z wczoraj ale to wieczorem.
  • 0
Trening + Dieta WARTO ZOBACZYĆ:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Iść swoją drogą nie dać satysfakcji wrogom.



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019