Skocz do zawartości


Zdjęcie

Relacja z Intermittent fasting


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

Stivciu
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Pomógł: 0
13
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Relacja z Intermittent fasting

Hejo myślę że może i się to komuś przyda ale i również tak jakoś :P chciałbym poprowadzić relacje z Intermittent fasting ;)

 

a wiec zacznę: jestem zielony ogółem w wszelkich sprawach związanych z dietą itp. chciałem spróbować intermittent fasting który po przeczytaniu wielu opinii i widocznych rezultatów wydaje się być idealnym sposobem na efektywne schudnięcie. 

 

Dzień 1 czerwca, pierwszy dzień intermittent fasting:

 

obliczyłem swoje BMR wyszło około 2300 kcal, makro: białka: 230g, węgle: 230g, tłuszcze: 51g

 

jak już mówiłem jestem zielony i jeszcze nie do końca umiem wpasować się w makro składniki... (węgle wypełniłem, brakuje około 50g białka i około 15g tłuszczy)

 

okno żywieniowe ustaliłem sobie od 18 do 22

 

dziś pochłonąłem już: jajecznicę na pantelni teflonowej z odrobinką oliwy z oliwek z 3 całych jaj i 3 białek

 

125g ryżu z około 150g gyrosu

 

serek wiejski ;)

 

co zamierzam jeszcze wtrążolić: 200g piersi kuraka z 125g ryżu, jeszcze jeden serek wiejski i 250g jogurtu naturalnego

 

łącznie wychodzi około  2000kcal no i brakuje te około 50g białka no i 10g tłuszczy...

 

jak macie może jakieś rady na posiłki lub lepsze rozdysponowanie przy równoczesnym rozsądku (bo to co wyżej to prowizorycznie na dzisiaj i być może na jutro..) bo jakoś nie widzi mi się codziennie wtrążalać 6 jajek... 

 

na zakończenie: może nie codziennie ale mniej więcej co jakiś czas będę coś pisać ;) 

 

P.S. waga: 94 kg, 17 lat, 180cm wzrostu

 

a czy ktoś z was już był na intermittent fasting? i jak efekty? czy podobało się wam? czy daliście radę? piszcie!

 

z góry dziękuję za każdą odpowiedź, pozdrawiam: Stivciu


  • 1

Pomogłem? daj pozytywa przy moim komentarzu! :) Dziękuję  :crazy2: