Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odzywki na kaloryfer w tydzien


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

volvo
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Odzywki na kaloryfer w tydzien
Witam panowie/panie :)

Wpadam z zapytowywaniem o odżywki o których nic a nic nie wiem.
Ćwiczę od ponad roku, regularnie. Odżywki były granie przez 2 miechy na samym początku ( gainer, termospeed i coś tam jeszcze o smaku pomarańczowym). Teraz wakacje, więcej czasu więc pomyślałem, że dobrze by było trochę intensywnie poćwiczyć. Chciałbym się zapytać jakie odżywki byście mi polecili. Głównie zależy mi na spaleniu tłuszczyku bo jak go będzie mniej to i mięśnie będą lepiej się prezentowały. Zamierzam przez 2 miesiące chodzić na siłownie i biegać. Miesiąc z odżywkami i 1 bez. Wszędzie na wstępie piszą o diecie. Ze to klucz do schudnięcia i tak dalej... moja dieta ograniczy się do regularnych małych posiłków. Nie zamierzam opychać się czipsami itp, ale z drugiej strony na takie wielkie poświecenie jak 2 miesiące o serkach i tuńczykach mnie po prostu nie stać.
O ww. rzeczach pojęcia nie mam. Wiem tyle ile przeczytałem przez ostatni czas wiec jest to wiedza niepelna i bardzo powieszchowna. Chciałbym usłyszeć wasze propozycje na mały ( nie mam za dużo $$$ ) mix odżywek.
Przeglądałem forum, i znalazłem wiele podobnych przypadków ale zaden nie był taki sam ;)

pozdro 600 ;)

no i jestem goraca 18
  • 0

Belial
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2017 postów
  • Pomógł: 1
184
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Odzywki na kaloryfer w tydzien
-nie stać cie na żarcie, ale na odżywki już tak
-chcesz ćwiczyć 2 miechy i to w wakacje

daruj sobie kolego:)
  • 0
Prawdziwy facet ma odciski na rękach a nie rurki na dupie!

volvo
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Odzywki na kaloryfer w tydzien
Może źle mnie zrozumiałeś.