Przez ostatni rok przybyło mi 13kg i zaczynam wyglądać jak mała beczułka. Dotąd wzrost masy mi nie przeszkadzał, bo mam dopiero 23 lata i z chudziny nabierałem ciała. Ale teraz nie ma się co oszukiwać. To czysty tłuszcz i jakoś niespecjalnie się lubimy. Do tego kondycja łóżkowa wyraźnie mi spadła.
Trochę o sobie. Jeszcze za czasów liceum(5 lat temu), trochę ćwiczyłem na siłowni wf, ale bez specjalnego treningu, diety i ogólnie mogło to przynosić 500% lepsze efekty gdybym się zabrał, ale w sumie wtedy nie było takiej potrzeby. Tamten trening nadał mi mężniejsze postury, bo przed nim byłem zwyczajnie chudy jak patyk. Po liceum zacząłem pracować fizycznie przez 1.5 roku i też nie było co narzekać. Kondycja była, zdrowie też, a tłuszczu nie (tzn nie było nadmiaru). Ale od 3 lat studiuję, siedzę i nic nie robię.