Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak nabrać masy? Czy konieczna siłownia?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Younnes
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jak nabrać masy? Czy konieczna siłownia?

Witam. Zdaję sobie sprawę, że taki temat przewijał się tu na pewno wiele razy, ale mimo wszystko chciałbym go spersonalizować.

 

Mam 21 lat, 184 cm wzrostu i 67 kg wagi i szybką przemianę materii. Generalnie nie jestem w stanie przytyć. 

Będąc w liceum próbowałem coś więcej z tym zrobić, jadłem 6 posiłków dziennie, przez kilka miesięcy przytyłem ledwo 1,5 kg.

 

Chciałbym się dowiedzieć, co mogę zrobić i co mogę zmienić.

Na jakie produkty powinienem zwracać uwagę, czego powinienem zacząć więcej jeść? Wiadomo, mięso, ryby, nabiał, ale może coś jeszcze?

Czy może powinien zakupić jakieś dodatki do diety, suplementy? Jestem kompletnie zielony w tym temacie, proszę o pomoc.

 

Czy może powinienem zacząć chodzić na siłownię. Zaznaczam, że moim celem nie jest nabranie masy mięśniowej, ale generalnie- przytycie. Ale może akurat siłownia będzie w moim przypadku konieczna?

Dodam, że chodzę na basen. Czy zwiększyć intensywność chodzenia, czy może zamienić go na siłownię.

 

Bardzo proszę o pomoc. Mogą być nawet linki do podobnych tematów, artykułów, etc.


  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak nabrać masy? Czy konieczna siłownia?

Po prostu jesz za mało, nie ma tak czego zacząć więcej jeść tylko więcej jeść. Do aktualnego trybu odżywiania dorzuć 1 posiłek np 100g makaronu/kaszy/ryżu i do tego kawałek jakiegoś mięsa na początek powinno wystarczyć.

 

Co do treningu jak Ci się chce możesz chodzić na siłownie ale niekoniecznie. W domu też zbudujesz mięśnie tymbardziej jak Ci nie zależy na niewiadomo jakiej sylwetce. Pompki i drążek dadzą radę klata, plecy i łapa urośnie.


  • 1

Younnes
  • Użytkownik