Skocz do zawartości


Zdjęcie

Push&Pull do oceny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

noexcuse
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Push&Pull do oceny

Witam wszystkich i proszę o pomoc w ocenie/poprawieniu mojego planu treningowego Push&Pull

Najpierw może co nieco o mnie :P :

 

Stan zdrowia (ewentualne przeciwwskazania do wykonania niektórych ćwiczeń): Zdrowy, brak przeciwwskazań 

 

Wiek: 20

 

Waga: 73

 

Wzrost: 180

 

Cel treningowy: zdrowa masa

 

 

Staż : zacząłem w wieku ~18 lat, początkowo w domu na drążku i pompkach. Po około roku przestało mi to wystarczać i zapisałem się na siłownię. Przez pierwszy miesiąc obiegówką potem przez około pół roku treningiem FBW a następnie splitem (każdą partię raz w tyg).

Zdaję sobie sprawę, że moje plany treningowe były dalekie od ideału, że popełniłem wiele błędów i nadal jestem zielony w tym temacie. Zwracam się więc do Was, aby wreszcie zrobić to porządnie i prawidłowo kształtować tą wymarzoną sylwetkę :D

 

Od kilku dni czytam o treningu Push&Pull i muszę przyznać, że co artykuł/post na forum to inne teorie odnośnie tego treningu. Mówię tu np o treningu nóg, czy lepiej całe zaliczać do treningu pull czy podzielić na czworogłowe uda - push i dwugłowe uda - pull.

Starając się uporządkować świeżo zdobyte informacje które mam jeszcze trochę chaotyczne i nie jestem pewien czy wszystko dobrze rozumiem wyszło mi coś takiego:

 

Push A:

Wyciskanie sztangi płasko 4x

Wyciskanie hantli skos góra 4x

Wyciskanie żołnierskie 3x

Wyciskanie francuskie leżąc 3x

Przysiady 4x

Wspięcia na palcach 3x

 

Push B:

Wyciskanie sztangi góra 4x

Wyciskanie hantli płasko 4x

Wyciskanie hantli siedząc 3x

Dipy 3x

Przysiady 4x

Wspięcia na palcach

 

Pull C:

Martwy ciąg na prostych nogach 4x

Uginanie nóg na maszynie siedząc 4x

Podciąganie na drążku szeroko 4x

Wiosłowanie sztangą 4x

Uginanie ramion gryf łamany 3x

 

Pull D:

Martwy Ciąg 4x