Tak jak w temacie.
+ jakie carbo polecacie ?
Użytkownik Dr3wn0 edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Tak jak w temacie.
+ jakie carbo polecacie ?
Użytkownik Dr3wn0 edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Witaj
Co do odżywek nie znam się kompletnie. Nie jestem za przyjmowaniem tych supli.
Co do diety. Rzuca mi się już w oko chleb graham 3 razy. Zamień to na jakieś inne lepsze i wartościowsze źródło węglowodanów niż chleb, jednak polecałabym spróbować diety tłuszczowej czy low carb i jeść śniadanie b+t. Oólnie śniadanie jest okej. JAk chcesz jeść ww zamień to na płatki, kasze, ryż. Drugi niech już tak zostanie lecz też bym go zmieniła. Dodała nieco tłuszczy. Obiad jest okej. W 6 posiłku wsadź coś lepszego niż twaróg z ryżem. Tu też by się przydało mięso. I na kolację znowu ten chleb. I potem atakujesz suszone owoce na noc. Ten posiłek zamieniłabym z jakimś innym bo nie ma sensu jeść suszonych owoców. Teraz masz sezon to z nich korzystaj.No i właśnie jak dla mnie za dużo węglowodanów. Dieta trochę do zmiany.
„Be strong, u never know who you are inspiring”
Napisano Ponad rok temu
W przypadku carbo nie ma tak naprawdę znaczących różnic pomiędzy produktami. Większość odżywek tego typu posiada identyczny skład, a różnice zwykle dotyczą walorów smakowych. Co do samego jadłospisu, nie wiem dlaczego koleżance powyżej nie odpowiada chleb - jeżeli mieści się w bilansie to jak najbardziej może zostać. W potreningowym z pewnością zamieniłbym twaróg na wspomniane już mięso gdyż proteiny pochodzące z niego są szybciej wchłanialne. Na kolację dorzuć sobie tuńczyka albo wędzoną rybę zamiast tej owsianki.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Napisano Ponad rok temu