Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rady dla poczatkujacego.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

amadeusz656
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Rady dla poczatkujacego.

- Wiek    20 lat

- Wzrost   180 cm 

- Waga     76kg

- Waga planowana    76kg
- Staż treningowy   Siłownia - brak . Jedynie pare domowych cwiczen

- Ile robisz treningów w ciągu tygodnia? 7

- Rodzaj Twoich treningów   Popki, ABS 8 min. 

- Intensywność Twoich treningów    Srednie

- Czy zazwyczaj szybko chudniesz czy masz tendencję do tycia?    Ani to ani to.

- Co uważasz za najtrudniejsze w stosowaniu dobrego odżywiania?    Chęci i mobilizacja

- Czy stosujesz suplementy i jeśli tak to jakie oraz od jak dawna(czy systematycznie?)   Nie

- Kontuzje/Urazy  Brak

 

Część wszystkim. Jestem osoba początkująca. Ćwiczenia  na siłowni były sporadyczne w szkole( mniej więcej godzina na 2 tyg.) Dopiero teraz doceniłem że chce zwiększyć siłę i mieć lepsza sylwetkę. Kiedyś jak i teraz mam sylwetkę raczej gruszki. Dosc grube łydki, uda , biodra w porównaniu do górnej części ciała. Odkąd pamiętam zawsze taki byłem. Gdzieś od 3 lat widać na wadze i sylwetce ze tyje. Fakt, że jem więcej niż kiedyś a ruchu mam teraz więcej. Jeśli chodzi i wymiary to tak:

 

- łydki 37cm

- udo 61 cm

- biodra 102 cm

- brzuch - 91cm

- klatka 95cm

- biceps - 32cm