Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wady postawy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Johnsh
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 66 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Wady postawy

Witam mam 16 lat  ćwiczę od kilku miesięcy od kilku dni robie także rozciąganie po treningu.Mam pewien problem ,a mianowicie strasznie się garbię i wystają mi łopatki + mam bóle w odcinku lędzwiowym.Poradzcie mi co moge zrobic na to garbienie się,jakieś cwiczenia rozciagające czy poprostu dodać jakieś ćwiczenie do treningu(wiem ,że to forum kulturystyczne ,ale liczę ,że część z was borykała się z tymi problemami i może je jakoś rozwiązaliście).Czy powodem bólu może być osłabiony prostwnik w odcinku lędżwiowym bo w treningu nic na tą partię nie mam ,jest to trening w domu praktycznie bez sprzętu(drążek ,hantle).


  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Wady postawy

Musisz się przejść z tym do specjalisty.


  • 0

Maksym Riznyk
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4373 postów
  • Pomógł: 203
358
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout - It's my Way !!!
  • Staż [miesiące]:96
  • Wzrost [cm]:177
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: Wady postawy

Witam mam 16 lat  ćwiczę od kilku miesięcy od kilku dni robie także rozciąganie po treningu.Mam pewien problem ,a mianowicie strasznie się garbię i wystają mi łopatki + mam bóle w odcinku lędzwiowym.Poradzcie mi co moge zrobic na to garbienie się,jakieś cwiczenia rozciagające czy poprostu dodać jakieś ćwiczenie do treningu(wiem ,że to forum kulturystyczne ,ale liczę ,że część z was borykała się z tymi problemami i może je jakoś rozwiązaliście).Czy powodem bólu może być osłabiony prostwnik w odcinku lędżwiowym bo w treningu nic na tą partię nie mam ,jest to trening w domu praktycznie bez sprzętu(drążek ,hantle).