Trening dla początkującego
Napisano Ponad rok temu
Ok, do rzeczy
Więc zaczołem ćwiczyć jakieś 2 tygodnie temu u sąsiada na strychu , ma tam sztange, ławeczke itp... ma obciążenie 65 kg, lecz ja jestem początkujący... waże 60 KG , mam 179 cm wzrostu. Kupiłem sobie kreatyne SteroMax 500 g. Niestety jestem troszki słaby wyciskam 40 - 45 kg ;/ i mam takie pytanie jaki trening będzie dla mnie odpowiedni ? co i kiedy mam ćwiczyć, i jak mam zażywać kreatyne, ponieważ jestem chudy jak Ch.. ale mam nadzieję, że coś ze mnie jeszcze będzie Ostatnio robiliśmy taki trening :
3 x w tygodniu wyciskanie na klatke - 4 x 8 powtórzeń, przerwy 20 sekundowe po serii, później biceps 4 x 8, brzuszki 3 x 20, oraz pompki 4 x 10. Czy to jest dobry trening ? czy coś muszę do niego dożucić ? bieganie itp ? I mam jeszcze takie pytanko w jakim czasie podczas brania kreatyny będą widoczne jakieś efekty ? z góry dziękuje za odpowiedź pozdrawiam
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru ]=+-:::...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
hejakieś efekt
ile osiągniesz to nikt Ci nie powie.. ćwicz, stosuj diete i odpoczywaj wtedy wszystko zacznie się kręcić he
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
To cos jak karta stałego klienta w burdelu: kiedy chcesz i jak chcesz
rzeźba jest dla pedałów. trza rosnąć, być pierdolnym, wtedy budzi sie szacunek.
a gdy nadejdzie mój czas to jeśli sądzisz że będe siedział i błagał o życie to kurewsko się mylisz
te ściery kiedyś przerobie w młynku do mięsa i posypią sie monety.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
to stosujesz stare schematy, w niektorych porach wrecz trzeba brac razem! prosta polityka wyrzut insuliny + transport aminokwasów to najszybsza droga by byc wielkimJA bym nie mieszal Carbo z wpc bo osobno idzie lepiej brac