Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomóżcie!!! jaka dieta

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

grzybcio
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomóżcie!!! jaka dieta
Siemanko
Jestem nowy na forum i chciałbym prosić was o pomoc. Mam 18 lat, 175cm wzrostu i ważę 88kg. Wiem że to stanowczo za dużo :-( i chcę zrzucić około 10kg. Ćwiczę od roku, dotąd był to trening po 10 powtórzeń a teraz chcę ćwiczyć na siłę i jednocześnie zrzucić ten zbędny tłuszcz. Proszę o jakąś dobrą dietę. Do szkoły chodzę na 8 i konczę zawsze między 13.30-16.00 więc wtedy wchodzi w grę jakiś posiłek który mogę normalnie zabrać do szkoły. Aha, i przy tym chcę też stracić jak najmniej tkanki mięsniowej bo wiem że nie da rady zrzucić samego tłuszczu, a mięśnie mam już w miarę wykształcone tyle :-), że ten właśnie tłuszcz je zasłania :-( Jeżeli to coś pomoże to moge dużo łazić lub jeździć na rowerze. Z resztą latem robię min. 30km dziennie jeśli tylko mam czas. PROSZĘ O POMOC!!!
  • 0

prezes1418048745
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 814 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomóżcie!!! jaka dieta

ćwiczyć na siłę i jednocześnie zrzucić ten zbędny tłuszcz.

To raczej niemozliwe, choc mozliwy jest nieznaczny przyrost sily w trakcie cwiczen areobicznych.

Proszę o jakąś dobrą dietę.

Sa w podwieszonych. Jakbys niemogl znalezc:
http://www.forum-kul...showtopic=31418

bo wiem że nie da rady zrzucić samego tłuszczu

Przy dobrej diecie i treningu... :)
A do szkoly do grachamke z serem bialym/filetem z peirsi kurczaka. JAk Ci cos jeszcze nie bedzie pasowac to zerknij do tabel lub pisz to sie wykombinuje cos.
  • 0
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Cavalier
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2540 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kulturystyka:), panienki, auta, imprezy

Napisano Ponad rok temu

Aha, i przy tym chcę też stracić jak najmniej tkanki mięsniowej bo wiem że nie da rady zrzucić samego tłuszczu