Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta dla nowicjusza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

Grzybonzo
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta dla nowicjusza

Cześć. Na wstępie powiem, że jestem nowicjuszem, chciałbym nabrać masy i wyrzeźbić mięśnie. Wiele osób polecało mi zrobienie tutaj konta, tak więc zrobiłem i postanowiłem się poradzić. Mam 175 cm wzrostu, 16 lat i ważę 60 kg. Obecnie robię a6w i pompki, już niedługo kupię hantle, ale chciałbym też dobrze się odżywiać. Może mi ktoś doradzić jakąś dobrą dietę dla mnie? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny, szukałem trochę na necie, no ale mam o tym niewielkie pojęcie i raczej nie potrafię wybrać odpowiedniej.


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta dla nowicjusza

Tematy podwieszone w tym dziale - zapraszam do lektóry bo dla ciebie nie mamy żadnej diety możemy ci ja jedynie skorygować poprawić bo ułożyć musisz sam ;)


Mateusz Pawlak ;)


Grzybonzo
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta dla nowicjusza

No tak, tylko że niezbyt wiem, co powinienem jeść, a czego nie. Czytałem gdzieś, że dobrze jest pić mleko, ale zaraz znalazłem inny temat, w którym pisali, że właśnie stanowczo odradzają mleko. No nie wiem, chodzę do szkoły, a więc jeśli chodzi o śniadanie to musiałoby to być coś na szybko. Hmmm, jakieś płatki z mlekiem to dobry pomysł ? ; D 


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna