Skocz do zawartości


Zdjęcie

Powrót do ćwiczeń..


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

KamilRda1
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport...dobre kino..:D

Napisano Ponad rok temu

Powrót do ćwiczeń..

Witam jestem tu nowy...wracam do ćwiczeń po 6 letniej przerwie i złym trybie życia..:D Wcześniej trenowałem jakieś 3 lata...

Aktualnie ćwiczę od 2 miesięcy ....miałem przez ten okres dietę na regeneracje wątroby takie tam ciężkie tematy mało istotne... Przez te 2 miesiące schudłem 10 kg przy ćwiczeniach...hehe ktoś powie że dieta cud :D:D...

Aktualnie przy wzroście 182 cm ważę 85 kg......Sylwetka o dziwo po takim zastoju myślę że jest nie naganna i brzuch się odkrył po takim odtłuszczeniu ..:D:D

A teraz do rzeczy....

Pierwsze pytanko o dietę...moim celem nie jest robienie jakiejś wielkiej masy w szybkim tempie...Wiem czytałem już na forum że albo masa albo rzeźba....ja planuje dobić do 90 kg raczej nie więcej...a w późniejszym okresie jak zrobię tą masę zmniejszyć ćwiczenia siłowe z ciężarami a zacząć treningi cardio...wytrzymałościowe i takie tam na poprawę kondycji....i wytrzymałości.... Wyczytałem że powinienem przyjmować 3500 kalori i pytanie czy to nie będzie dla mnie za dużo nie chce nadmiernie się obtłuszczać...a pytam czy nie za dużo z uwagi na moją prace ....10 godzin dziennie siedzenia w koparce...:D

Drugie pytanko o trening na razie robiłem osobno grupy mięśniowe ..a widzę że polecacie trening FBW.. Jak go dobrze zorganizować żeby nie przesadzać ..

Pozdrawiam :D

 


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3342 postów
  • Pomógł: 97
253
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Klatka piersiowa [cm]:75
  • Pas [cm]:60
  • Udo [cm]:48
  • Waga [kg]:46

Napisano Ponad rok temu