Skocz do zawartości


Zdjęcie

Platformy wibracyjne - czy warto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Kubas22
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Platformy wibracyjne - czy warto?

Witam wszystkich serdecznie.

 

W zasadzie to jestem totalnie zielony w temacie, dlatego bardzo proszę o opinię.

A mianowicie, mam trochę "tłuszczyku" do zgubienia z brzucha oraz klatki piersiowej. Nie jestem bardzo gruby, także nie ma tragedii... 

 

Chciałbym skorzystać z platformy wibracyjnej, lecz nie wiem, czy ma to jakąkolwiek wartość. Czy ktoś z was korzystał z niej kiedyś lub ma jakieś pojęcie na ten temat...? Czy można w ten sposób pozbyć się tłuszczu i wymodelować troszkę sylwetkę?

 

Jeśli chodzi o to, jaką platformę wibracyjną mam na myśli, to konkretnie vibro shaper ([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - jeśli będzie to uznane za reklamę, to proszę przynajmniej nie kasować całego posta :] ). Ta kosztuje 1299 zł. W zasadzie to mógłbym wydać trochę więcej na takie cacko, jednak problem w tym, że nie do końca wiem czy to działa.

Czy warto waszym zdaniem się w to pchać? W sumie nie należy to do najtańszych rzeczy, dlatego wolę się upewnić.

 

Będę wdzięczny za każdą rzetelną opinię na ten temat.

Pozdrawiam. Jakub


  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Platformy wibracyjne - czy warto?

Platformy wibracyjne w ciągu kilku miesięcy stosowania w zasadzie nie powodują żadnego ubytku tkanki tłuszczowej natomiast mogą powodować minimalny ubytek tkanki mięśniowej - ok. 1 kg, a jak wiadomo ubytek tkanki mięśniowej ani dla mężczyzn ani dla kobiet nie jest zjawiskiem korzystnym.


Użytkownik RychuP edytował ten post Ponad rok temu

  • 0
Jeśli Ci pomogłem swoją wypowiedzią (postem), to kliknij "strzałkę w górę na zielonym tle" przy mojej wypowiedzi, która okazała się pomocna.