Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening dla kobiet?

trening kobieta serie powtórzenia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

aga1306
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening dla kobiet?

Ogólnie ćwiczę od 2 lat, codziennie staram się biegać pójść na rower itp, do tego 2 razy w tygodniu teraz chodzę na siłownię (nie jestem osoba początkującą)

Zauważyłam, że niektórzy spędzają dużo więcej czasu przy jakimś urządzeniu niż ja, mam wrażenie,że coś robię nie tak

Stąd moje pytania:

1. Ile ćwiczeń powinno się wykonywać na jednym treningu nóg i pośladków u kobiet? (głównie robię nogi)
2. Ile serii i powtórzeń?
Zależy mi na uwidocznieniu mięśni, wiadomo większy, jędrny tyłek itp


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3342 postów
  • Pomógł: 97
253
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Klatka piersiowa [cm]:75
  • Pas [cm]:60
  • Udo [cm]:48
  • Waga [kg]:46

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening dla kobiet?

Witaj

Co do Twoich pytań to ciężko mi to określić. Każdy organizm jest inny i potrzebuje całkiem innego trenowania. Podaj trening jaki do tej pory stosowałaś, może da się coś w nim zmienić. Z drugiej strony jeśli non stop widzisz jakiś progress to nic bym nie zmieniała. Ten Twój ''cel'' wymaga w pewnym sensie dobrej masy nóg i pośladków, musi być ładnie ukształtowany. Proponuje tutaj różnego rodzaju wznosy bioder, wypychanie hip-thrust też się przyda.. Polecam też martwy ciąg na prostych nogach lub sumo. 

Ćwiczeń nie za dużo, max 3-4. Co do serii i powtórzeń najlepiej chyba sprawdza się 3x8(3 serie po 8 powtórzeń), a potem 3-4 serie po 10-12 powtórzeń, 3-6 serii po 6-8 powtórzeń. 


  • 0

„Be strong, u never know who you are inspiring”


RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita