Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zawachanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

danutki
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zawachanie

Witam ostatnio tracę swoją motywację do treningów. Moja historia wygląda tak iż byłem gruby zacząłem ćwiczyć w wieku 16 lat nie znałem się wogóle więc biegałem , robiłem różne rodzaje pompek aż po paru miesiącach udało mi się uzyskać chudą sylwetkę. Potem  zacząłem dokupywać sprzęt do treningów zajmowało mi to bardzo długo czasu gdyż nie miałem pieniędzy i odkładałem swoje kieszonkowe aby kupić sztangi ławeczkę i hantelki. Teraz ćwiczę w domu siłowo od około 6 miesięcy. Mam rozpisany plan treningowy trzymam się go kurczowo robię po 5 ćwiczeń w zakresie 8-12 powtórzej drop sety oraz około 40-100% treningi na przeciwstawne partie , plan zrobiony pod  moje możliwości siłowe. Jestem tutaj gdyż tracę motwację nie wiem co robić gdyż koledzy w moim wieku śmieją się ze mnie że ćwiczę tak długo a nie mam jakiegoś olbrzymiego progresu w porównaniu do nich. Staram się utrzymywać dietę nadwyżkę kaloryczną , jem dużo produktów z białkiem lecz nie stać mnie na siłownię i suplementy dlatego ćwiczę w domu. Staram się dawać na treningach z siebie sto procęt nie zawsze mi to wychodzi ale próbuję staram się i nie omijam treningów. Co sądzić o tym że ludzie jadą po mnie za to że nie mam widocznego progresu? :/


  • 0

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4948 postów
  • Pomógł: 180
660
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: Zawachanie