Jeżeli zależy Ci na zwiększaniu liczby powtórzeń w podciąganiach dipach i pompkach to są różne propozycje. Sam ćwiczę od roku ale progress nawet szybko przyszedł.
Podciągnięcia
-spróbuj zrobić W5/4 podciągania. Jest to metoda (np. W5<5-liczba max powtorzen>), gdzie wyobrazasz sobie taka litere W gdzie gorny wierzcholek odpowiada maksymalnej liczbie powtorzen a dolny odpowiada liczbie jednego powtorzenia jak w przykładzie W5: 5-4-3-2-1-2-3-4-5-4-3-2-1-2-3-4-5 powtórzeń co ogółem daje CI 53 powtórzenia. Na początku zalecam CI robić przerwy około 30-45s. Obecnie staram się robić to najszybciej jak potrafie robiąc pare sekund przerwy przy dochodzeniu do wierzchołka litery.
-powolne opuszczanie postaraj sie wejsc na drazek i postaraj sie najwolniej opuscic jak potrafisz az do pelnego wyprostu rak (przy ostatniej fazie przytrzymaj tak z 3-5s) <zrob sb 4-5 serii 2 min przerwy>
-trzymanie glowa nad drazkiem>czubek glowy dotyka drazka>zwis z sciagnietymi lopatkami po okolo 10-15s (potem probuj wiecej)
Dipy:
-w sumie podobnie jak w podciaganiu (2 pierwsze punkty) potem zaczalem dokladac ciezar
Pompki:
-piramidka: sa 2 opcje ja jestem zwolennikiem tej drugiej
1.robisz co jedno powtorzenie az do swojego maxa i potem schodzisz w dol np. 1-2-3-4-5-6-7-8 (np. wiecej juz nie dasz rady to schodzisz w dol) -7-6-5-4-3-2-1
2.Robisz max powtorzen i jezeli (w moim przypadku wyjdzie wiecej niz 15 to schodze co 2 w dol np. 13-11-9-7-5-3-1
-Bring sally up challenge:wlacz sobie piosenke Moba-Flower i jak slyszysz "bring sally up" podnosisz sie do pozycji gornej w pompce a jak slyszysz bring sally down i trzymasz dopuki nie uslyszysz kolejnej komendy - mi to bardzo duzo dalo
Jezeli chodzi o figury i baze to dobra baza jak czytalem na internecie to okolo 20 podciagniec, 30-40 dipow i okolo 50 pompek lecz opinie sa rozne.