Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w doborze posiłków


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Rzepa4
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc w doborze posiłków

Witam. Mam 18 Lat. Mój staż na siłowni to miesiąc. Chciałbym zacząć odżywiać się dobrze. Lecz jestem zielony w tych sprawach. Dlatego zwracam się z prośbą do osób, które mogłyby mi pomóc z dobraniem przykładowych posiłków na moje zapotrzebowanie. Moim celem jest zbudowanie masy mięśniowej. 
Moje zapotrzebowanie kaloryczne : 2933kcal 
Zapotrzebowanie energetyczne : 3500kcal 
Białko : 150g 
Tłuszcz : 97g 
Węglowodany : 506g 

Jeśli ma ktoś chwilkę czasu i zerknąłby na to co napisałem, pomógłby mi z tym co powinienem i ile jeść . Nie chcę wydawać pieniędzy na to, żebym miał dietę ułożoną specjalnie pode mnie, gdyż nie mam na to pieniędzy. Z góry byłbym bardzo wdzięczny :) 


  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc w doborze posiłków

Po pierwsze nikt za Ciebie nie ułoży diety, tym bardziej za darmo. Powodem jest chociażby fakt, że nie każdy ma na to czas oraz chęci. Sam znasz swoje ulubione smaki, a także możliwości czasowe i finansowe, stanowiące jedne z głównych kryteriów w trakcie układania planu żywieniowego. Zachęcam by co nieco poczytać o diecie, żywieniu oraz czym jest budowa masy mięśniowej:

 

Podstawy dietetyki sportowej

 

Poradnik budowania masy mięśniowej

 

Wszystko o diecie na masę mięśniową