Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening redukcja w domowym zaciszu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

horigoshi
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Płock/Poolle
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Grafika
    Motoryzacja
    Gry PC
    Rysunek
  • Wzrost [cm]:197
  • Biceps [cm] :37
  • Klatka piersiowa [cm]:117
  • Pas [cm]:117
  • Udo [cm]:68
  • Waga [kg]:136

Napisano Ponad rok temu

Trening redukcja w domowym zaciszu

Witam was. Pierw się przedstawię Mam na Imię Łukasz 28l .

Kilka lat temu przy wzroscie 197cm warzyłem od 95-100kg lecz w pewnym momencie dopadła mnie depresja. Przytyłem do 145kg

Aktualnie ważę ok 136kg za pasem mam wesele , (wrzesień) chciał bym do tego czasu zrzucić chociaż te 16kg w domowym zaciszu.. czemu domowym? Ponieważ mieszkam w UK i każdy grosz odkładamy właśnie na wesele. Posiadam sztangę oraz 2 hantle 

Nie znam się kompletnie na dietach i planach treningowych . Aktualnie mój dzień wygląda tak 

Rano (7:00)

Jem 2xBanany na lunch ok 12 twaróg z jogurtem naturalnym rzodkiewka lub szczypiorek obiad różnie Gotowana pierś z kurczaka z młodymi ziemniakami lub chlebem lub ryż albo piers smażona z ryzem i warzywami kolacja kanapka lub płatki owsiane z mlekiem 0.5% Mam fizyczną prace i staram się ćwiczyć w domu ale w ciągu miesiąca uciekło raptem 2kg


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3342 postów
  • Pomógł: 97
253
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Klatka piersiowa [cm]:75
  • Pas [cm]:60
  • Udo [cm]:48
  • Waga [kg]:46

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening redukcja w domowym zaciszu