Skocz do zawartości


Zdjęcie

Biceps


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

dziki6012
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Biceps

Chodzi mi o to czy jest sens robić biceps w pon śr i piątki...?
Czy mięśnie potrzebują regeneracji...
  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Biceps

Wszystko zależy od szeroko rozumianej intensywności treningowej. Również spore znaczenie ma tu poziom wytrenowania.


  • 0

dziki6012
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Biceps
Jestem dopiero początkujący na siłowni
  • 0

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4948 postów
  • Pomógł: 180
660
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: Biceps
Możesz robić Fbw, cwiczac całe, cialo, w pn/śr/pt..
nie, tylko biceps..
  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Biceps

Jeśli jesteś początkujący, to na początek przez conajmniej 6 miesięcy lub nawet do jednego roku zalecane jest abyś trenował całe ciało na siłowni 3 razy w tygodniu metodą FBW.

Trening FBW jest zalecany dla początkujących przez tak doświadczonych kulturystów jak Robert Piotrkowicz czy Waldemar Nol.

Cechą charakterystyczną treningu FBW jest to, że każda grupa mięśniowa trenowana jest w nim 3x w tygodniu (co drugi dzień), ale z małą objętością.