Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bieganie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Bieganie

Witajcie:) Czy zaczynając biegać mogę łączyć to z treningiem? (np. poniedziałek bieg, wtorek trening, środa bieg itd.) Oczywiście chodzi o redukcje. czy takie połączenie jest odpowiednie? Czy może jakoś inaczej zacząć? Pozdrawiam:)


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

lepiej po silowym daj aeroby... ladnie wtedy leci fat i od razu... 

Co nie znaczy ze nie mozesz biegac w dni nietreningowe :)


  • 0

Dołączona grafika


Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Potwierdzam. Cardio jest najefektywniejsze bezpośrednio po siłowym.


Mateusz Pawlak ;)


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Ale co do biegania to jestem początkująca, więc nie jestem pewna czy dam radę;p a możecie podać jakieś przykładowe ćwiczenia przed biegami?


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Jak masz dostep do biezni to lepszy bedzie szybki marsz niz bieg na poczatku... jezeli masz slaba wydolnosc to przy biegu dostaniesz zadyszki i z cardio nic nie bedzie...

Albo biegaj interwalowo np 2 min marsz, 1 min lub 30 sec szybki bieg i tak przemiennie.... z 20-30 min na poczatek.. pozniej zmiejszaj czas marszu a wydluzaj bieg..


  • 0

Dołączona grafika


Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Zapraszam również do założenia u nas DZIENNIKA TRENINGOWEGO          ;)  prowadząc dziennik szybciej będziesz notował postępy.


Mateusz Pawlak ;)


dzieciol21

dzieciol21
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 3
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:trening
  • Staż [miesiące]:70+
  • Wzrost [cm]:190
  • Waga [kg]:107

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

mozesz begac po treningu silowym, aczkolwiek osobiscie polecam rowniez cardio na czczo, poczatkowo nie musi to byc bieg ale np szybki marsz 30 minut ;) osobiscie teraz jade 2x dziennie i ladnie wszystko leci i metabolizm dobrze podkrecony ;)


TRENUJE BO LUBIE


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Właśnie jak narazie mam do pracy na popołudnia, więc biegałam na czczo ok 40 min, oczywiście truchtem:) nie mam problemów z zadyszką, bardziej nogi bola, ale daje rade;p początkowo planuje przez dzień biegać, żeby się nie zniechęcić:) Natomiast jak do pracy na rano będę miała to będę biegała wieczorem po siłowym:)


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Ogolnie lepiej po silowce biegac fat szybciej leci.. 

Ale taka opcja tez jest dobra, chociaz ja nie lubie robic cardio na czczo... 


  • 0

Dołączona grafika


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Ogolnie lepiej po silowce biegac fat szybciej leci.. 

Ale taka opcja tez jest dobra, chociaz ja nie lubie robic cardio na czczo... 

Napewno wypróbuje w następnym tyg, a mogłabyś podać przykładowe ćwiczenia siłowe przed biegiem? Z tym, że ćwiczę w domu:)


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Tutaj masz trening domatora, napewno cos dla siebie znajdziesz i wybierzesz. 

W razie pytan... wal smialo :)

http://forum-kultury...ening-domatora/


  • 1

Dołączona grafika


Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Zawsze chętnie pomożemy ;)


Mateusz Pawlak ;)


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Dzięki wielkie:)


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Gosiula załóż DZIENNIK TRENINGOWY mało tu nas kobiet, więc zawsze będzie ciekawiej.

No i większa motywacja.. 


  • 1

Dołączona grafika


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Nie wiem czy na taki trening mam czas... Jednak sporo czasu trzeba poświęcić na to...:(


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Co prawda, to prawda :)

Ale jakbyś znalazła więcej czasu zapraszamy. 

I dawaj znać jak rezultaty..


  • 0

Dołączona grafika


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Chodziło mi o ten dziennik:) w sumie trafiłam tu przypadkiem, często przeglądam stronę fabryki i tak się znalazłam, ale fajna sprawa:) można się sporo dowiedzieć od was i dostać radę. W Bielsku nie mam zabardzo osób, z którymi mogłabym wyjśc na siłkę lub pobiegać, a więc muszę sama:/


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Jak pewnie zauważyłaś Fabryka Siły i forum mają wiele wspólnego ;) 


Mateusz Pawlak ;)


Gosiulka92
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Sport, ksiażki, taniec
  • Staż [miesiące]:ok. 2 lat silownia, wcześniej fitness razem ok 5 lat
  • Wzrost [cm]:167

Napisano Ponad rok temu

Re: Bieganie

Raczej nie dało się nie zauważyć;p podoba mi się:)


  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018