Skocz do zawartości


Zdjęcie

Częstotliwość treningów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

bartek9120
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Częstotliwość treningów
Witam. Chciałbym przejść na trening każdej partii 2 razy w tygodniu. Czy to dobry pomysł? Już sporo odćwiczyłem na siłowni, więc nie jestem początkującym. Treningi staram sie robić bardzo intensywne. Lepiej robić raz a pożądnie czy dwa razy a pożądnie? :coffee:
  • 0

KarolC
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 80 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Gutowo
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:12
  • Wzrost [cm]:183
  • Biceps [cm] :38
  • Klatka piersiowa [cm]:103
  • Przysiad [kg]:77kg x 12,11,10,9
  • Wyciskanie [kg]:120
  • Martwy ciąg [kg]:150
  • Waga [kg]:77

Napisano Ponad rok temu

Re: Częstotliwość treningów
ja proponuję 8-12 powtórzeń
  • 0

orzech305
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Pomógł: 0
3
Neutralna
  • Lokalizacja:kartonowe pudło
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:-wierny
    -poszukiwacz
    -odpowiedzi
    -na pytanie
    -jak zostać
    -bogatym
    -bezrobotnym ;)
  • Staż [miesiące]:19
  • Wzrost [cm]:181
  • Biceps [cm] :42
  • Klatka piersiowa [cm]:O ponad 100cm;p
  • Pas [cm]:R poniżej 100cm
  • Udo [cm]:Z za grube;/
  • Przysiad [kg]:E 120x6 (max?)
  • Wyciskanie [kg]:C 100x2 (max?)
  • Martwy ciąg [kg]:H 140x6 (max?)
  • Waga [kg]:95

Napisano Ponad rok temu

Re: Częstotliwość treningów

Lepiej zrobić raz a "porządnie"
Podziel odpowiednio partie mięśni na 4 dni treningu
Na duże partie po 12 serii na mniejsze po 9
Wykonuj małą ilość powtórzeń 8-6 jeśli chcesz jechać na masę
Używaj dużych ciężarów , a mięśnie biedą eksportować i nie trzeba będzie im treningu dwa razy w tygodniu
Jak chcesz np żeby triceps był trenowany praktycznie dwa razy nie łacz go z klatka tylko na osobnej parti np z barkami wtedy będziesz miał praktycznie zapewniony trening dwa razy w tygodniu.