Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening w kulturystyce : Trening dla wolnych od koksu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

EXPERTO

EXPERTO
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 14273 postów
  • Pomógł: 5
  • Lokalizacja:P.O.T.C.O.A.W.M.B.W.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:- Śliczne Panny.
    - Przyroda.
    - Kulturystyka.
    - Sztuki Walki.
    - Forum.
    - Samochody.
  • Staż [miesiące]:od 2003
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:100-102

Napisano Ponad rok temu

Trening w kulturystyce : Trening dla wolnych od koksu

Chcesz zapoznać się z programem treningowym, który naprawdę działa? Oto on. Tylko dla odważnych! Jest krótki, intensywny, po jego wykonaniu
będziesz wył z bólu, a co najważniejsze - zaczniesz rosnąć. Przejdźmy do rzeczy. Stosowałeś już wiele programów treningowych zalecanych przez profesjonalistów. Spójrz jednak prawdzie w oczy
. Ty i ja, niczego nie bierzemy, ćwiczymy by lepiej żyć i lepiej się czuć ...

Po pierwsze musisz zniszczyć mięśnie. Każda seria musi wywołać ból, gwaranta wzrostu. Każdy trening ma trwać 40 min. I ma być to 40 min. czystego bólu. Nie ma odpoczynków. Jeśli trenujesz wolniej i dłużej - już przegrałeś. Zawsze musisz walczyć z czasem.
Będziesz ćwiczył w poniedziałek, wtorek, środę i czwartek. Pozostałe dni masz wolne bo musisz zregenerować siły. Pięć treningów wystarczy do przetrenowania ciała.

PONIEDZIAŁEK: klatka i mięśnie brzucha

TRENING 1 (pamiętaj masz tylko 40 minut)

1. Wyciskanie na ławie poprzecznej, 1 seria rozgrzewająca (lekka) x 10 powtórzeń. 2 serie x 8 powtórzeń. 2 serie x 8 powtórzeń plus dwa ciężkie powtórzenia. Przez ciężkie powtórzenia rozumiem takie których nie jesteś w stanie wykonać bez pomocy partnera.

2. Wyciskanie sztangielek 2 serie x 12 powtórzeń. Napnij dodatkowo mięśnie klatki, kiedy trzymasz sztangielki w górze.

3. Rozpiętki - 2 serie x 8-10 powtórzeń. Znowu dodatkowo napinaj mięśnie.

4. Skłony (stopy na ławie). 2 serie do przemęczenia. To wszystko na dzisiaj, teraz coś zjedz.

WTOREK: plecy

TRENING 2

1. Martwy ciąg - 1 seria x 10 powtórzeń (małe obciążenie). 2 serie x 4 powtórzenia (ciężkie)

2. Wiosłowanie ze sztangą w opadzie
. 2 serie x 10 powtórzeń, łokcie maja być w górze.

3. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia. 2 serie x 10 powtórzeń.

4. Szruksy (kaptury) 2 serie x 10 powtórzeń.

ŚRODA: barki i łydki

TRENING 3

1. Wspięcia na palce z obciążeniem 4 serie x 15-20 powtórzeń.
2. Unoszenie sztangielek do przodu 3 serie x 8-12 powtórzeń.
3. Unoszenie sztangielek na boki 3 serie x 8-12 powtórzeń.
4. Wyciskanie sztangielek nad głową w pozycji siedzącej. 3 serie x 8-12 powtórzeń.

CZWARTEK: nogi i brzuch

TRENING 4

1. Przysiady. Seria na rozgrzewkę x 10 powtórzeń. 4 ciężkie serie 10-15 powtórzeń. Ćwicz do bólu miej łzy w oczach.
2. Uginanie nóg na przyrządzie. 2 serie x 10-15 powtórzeń. Skatuj porządnie dwugłowe.
3. Zakończ tydzień skłonami. 2 serie do kompletnego przemęczenia.


Teraz masz trzy dni przerwy. Czas na maksymalna regenerację. Powinieneś cierpieć i potrzebować tej przerwy. W poniedziałek czeka cię ostatni trening.

PONIEDZIAŁEK: biceps i triceps

TRENING 5

1. Uginanie ze sztangielkami w pozycji leżącej. Ławka na której masz się położyć na plecach ma być na tyle wysoka, żebyś sztangielkami nie dotykał podłogi. Napinaj mięśnie naciągaj nadgarstki podczas ćwiczenia. Zrób 5 serii piramidowo zwiększając ciężar w każdej serii o 2,5 kg.
Pierwsza seria 20 powtórzeń, druga do przemęczenia, tak samo następne. Odpoczywaj tylko do momentu aż twój partner robi serię.
2. (Triceps) Wyciskanie francuskie. 1 seria x 20 powtórzeń.
3. Unoszenie sztangielek zza karku obiema rękami. 3 serie x 20 powtórzeń.

We wtorek znowu zaczynasz od pierwszego treningu na klatkę i brzuch, w następnych dniach robisz wszystkie pozostałe.


Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018