Sklepy w Wawie
Napisano Ponad rok temu
Świat Noży pod tym względem jest cool. Spełnia moje oczekiwania w zakresie obsługi całkowicie.
(No i czuję się "dopieszczony", bo sprzedawca mnie poznaje, i przekraczając próg słyszę "oooo... WITAM!")
Pozdrawiam,
AdamD
Napisano Ponad rok temu
w latach 80 jak niewiele w sklepach było jeździliśmy po GS-ach bo tam czasem trafiały się jakieś rzeczy typu teflonowa patelnioa i inne, byłem z kumpelą ona cos tam oglądała a ja przeglądałem wzory fototapet.w pewnym momencie podchodzi do mnie ekspedientka i miejscową gwarą zagaduje:
- czego pon szuka???
-fototapety
-ale jakiej??? (dopytuje )
więc odpowiadam najgrzeczniej jak potrafie
-"brzozy miedzy nagrobkami"
-bo wie pani taka by mi do wystroju pokoju pasowała i by go optycznie poszeżyła, bo mam już umeblowany pokój, mam dwie trumno-szafy, katafalko-stół , teraz w listopadzie będę kompletował zastawę więc potrzebuję fototapety
a baba na mnie z mordą
-niech sobie pan jaj noie robi!!!!
więc ja spokojnie
-przyszedłem kupić konkretna rzecz a pani na mnie z pyskiem??? poproszę kierowniczkę i książkę skarg i wniosków
nie wiem jak by to sie skończyło ale musielismy wyjsc ze sklepu bo moja kumpela się ....posikała
Napisano Ponad rok temu
Widzę, że osoba, o której pisałem bywa na niniejszym forum, to chyba dobrze, może poza obroną swojego modelu przedstawiania oferowanych produktów i sposobu komunikowania się z klientem (raczej jego braku) weźmie sobie niektóre uwagi do serca i wyciągnie konkretne, twórcze wnioski, które miejmy nadzieję, przerodzą się w korzyści dla wszystkich klientów odwiedzający wspomniany sklep, a przez to i w korzyści dla samego sprzedawcy. Drogi kolego z forum a zarazem sprzedawco lubianego przez nas produktu, wsłuchaj się, proszę, w uwagi i opinie klientów, to może wskazać Ci bezcenną drogę do sukcesu w wykonywanym zawodzie, profesja którą wykonujesz wbrew ogólnej opinii nie jest łatwa i jeżeli chce się być sprzedawcą, handlowcem czy konsultantem technicznym wybitnym o nietuzinkowych umiejętnościach i ponadprzeciętnych efektach, to należy się ciągle uczyć a jednym z podstawowych do tego celu instrumentów jest uważne wsłuchiwanie się w opinie współpracowników, przełożonych a przede wszystkim klientów.
I jeszcze uwaga w odniesieniu do Twojego tekstu. Może niektórzy klienci mają więcej szczęścia niż ja ale niestety faktem jest, że ja nie miałem przyjemności usłyszeć od Ciebie wyjaśnień dotyczących różnic między konkretnymi modelami blokad i noży, nie mówiąc o ich wadach czy zaletach i mimo, że zadałeś kluczowe pytanie handlowca, do czego ma mi wspomniany nóż służyć (czyli wstęp do rozpoznania potrzeb i oczekiwań klienta), to nic za tym nie poszło, dosłownie nic, żadnych propozycji uwag czy komentarzy nie mówiąc już o pytaniach uszczegółowiających i właśnie w dużej mierze z tegoż powodu pozwoliłem sobie zabrać głos na tym forum dzieląc się odczuciami. Nie zadałem Ci też ani razu pytania w rodzaju co jest lepsze „to czy to” co pozwoliłeś sobie sugerować w Twoim liście, może niektórzy takie pytania zadają ale to akurat nie byłem ja, nigdy nie pytam w ten sposób (zawodowe nawyki). Ale pozwolę sobie, z naciskiem, zauważyć, że jeśli nawet ktoś zadałby Ci pytanie skonstruowane w ten może nieco naiwny sposób, to i tak nie powinno Cię to skłaniać do ironicznych uśmiechów w stronę klienta. To że klient przychodzi do Ciebie, posiadając zapewne znacznie mniejszą wiedzę na dany temat niż Ty, to że zadaje Ci niejednokrotnie pytanie, które może się wydawać trywialne, powinno, tak sądzę, uruchomić w Tobie profesjonalne, zaangażowane działanie mające na celu przekazanie cząstki wiedzy klientowi, w interesującym go zakresie, aby klient wychodząc czuł, że został doskonale obsłużony a czas spędzony na rozmowie z Tobą przybliżył go w jakimś stopniu do podjęcia decyzji zakupowej. Ja, nawet w minimalnym zakresie, takiego poczucia nie miałem.
Przepraszam wszystkich szanownych forumowiczów za może nieco przydługi list a sprzedawcy sklepu Świat Noży naprawdę szczerze, bez cienia ironii, życzę powodzenia w biznesie.
PS
W nawiązaniu do jednego z listów chciałem potwierdzić spostrzeżenia odnośnie sklepów ze sprzętem audifilskim, drogi kolego to jest chyba niestety ich zawodowa maniera, która w tylko niewielkim stopniu ulega zmianie na korzyść wraz ze wzrostem cen sprzętu.
pozdrawiam serdecznie
Robert
Napisano Ponad rok temu
Juz tego sklepu nie ma .. teraz tam TPSA urzedujeGaleria Wileńska - parter też
Napisano Ponad rok temu
Jak mnie pamięć nie myli, to propozycji było kilka, niestety żadnamimo, że zadałeś kluczowe pytanie handlowca, do czego ma mi wspomniany nóż służyć (czyli wstęp do rozpoznania potrzeb i oczekiwań klienta), to nic za tym nie poszło, dosłownie nic, żadnych propozycji uwag czy komentarzy nie mówiąc już o pytaniach uszczegółowiających
z nich nie spotkała się z Twoją aprobatą. Niestety gdy klient sam
nie wie czego tak naprawdę potrzebuje to moja "pomoc" nie na wiele
się przydaje.
Ja mam poprostu zawsze taki wyraz twarzyi tak nie powinno Cię to skłaniać do ironicznych uśmiechów w stronę klienta.
Cóż nigdy człowiek wszystkim nie dogodzi, jednak jak sam widziszTo że klient przychodzi do Ciebie, posiadając zapewne znacznie mniejszą wiedzę na dany temat niż Ty, to że zadaje Ci niejednokrotnie pytanie, które może się wydawać trywialne, powinno, tak sądzę, uruchomić w Tobie profesjonalne, zaangażowane działanie mające na celu przekazanie cząstki wiedzy klientowi, w interesującym go zakresie, aby klient wychodząc czuł, że został doskonale obsłużony a czas spędzony na rozmowie z Tobą przybliżył go w jakimś stopniu do podjęcia decyzji zakupowej. Ja, nawet w minimalnym zakresie, takiego poczucia nie miałem.
większość osób wyraża się o mnie dość pozytywnie. Coś w tym musi być.
Ja też jestem od wielu lat audiofilem. Osobiście polecam sklepW nawiązaniu do jednego z listów chciałem potwierdzić spostrzeżenia odnośnie sklepów ze sprzętem audifilskim, drogi kolego to jest chyba niestety ich zawodowa maniera, która w tylko niewielkim stopniu ulega zmianie na korzyść wraz ze wzrostem cen sprzętu.
AudioForte, w którym to sprzedawca nigdy nie snuje własnych teorii
na temat dzwięku, zawsze proponuje odsłuch i zdanie się na opinię
własnych uszu przy wyborze sprzętu.
Co do noża - gratuluję zakupu. Mam nadzieję, że będzie Ci długo służył.
pozdrawiam
JK
Napisano Ponad rok temu
Ja mam poprostu zawsze taki wyraz twarzy
Lacze sie w bolu, wiem jak to jest... Moj nick miedzy innymi ludzie mi nadali przez wyraz twarzy, bywalo, ze mialem z tym problemy i ludzie sie denerwowali
Do potencjalnych klientow: kochani! NIektorzy ludzie tak juz po prostu maja, ja to nawet jak spie wygladam jakbym sie z kogos nabijal we snie...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
daje pewne obiektywne i wywazone rady, z ktorych moze warto byloby wyciagnac jakies wnioski.
Wyważone może i tak, ale OBIEKTYWNE? Brisban, chłopie, jak Cię lubię, tak tutaj żeś się chyba właśnie obudził i jeszcze dobrze nie doszedł do siebie.
Jeśli chcemy zbliżyć się do obiektywizmu w tej sprawie, to ja proponuję wyciągnąć średnią z subiektywnych opinii poszczególnych klientów.
Pozdrawiam,
AdamD
Napisano Ponad rok temu
I nie przekonujcie mnie, że jest inaczej...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A my tutaj sobie dyskutujemy, bo to forum dyskusyjne w końcu jest...
A jakość obsługi w centrum polskiego nożofilstwa jest chyba właściwym tematem do rozmowy na TYM forum, co?
Pozdrawiam,
AdamD
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ja bym jeszcze dodał, że "kolega Świat Noży" ma taki uśmiech, do którego trzeba się trochę przyzwyczaić
Pozdrawiam,
AdamD
Wynika z tego tylko tyle, że ludzie są różni i w różny sposób są odbierani. Odwiedzałem ten sklep wielokrotnie i uśmiech kojarzył mi się raczej (jeśli już) z lekkim zakłopotaniem czy nieśmiałością - też lekką. Ja na przykład nie cierpię jak sprzedawcy próbują mi sprzedać rzeczy, których wcale nie potrzebuję. Człowiek ze Świata Noży zwyczajnie się nie narzuca i chwała mu za to. A rzeczywiście wybór rożnych "ostrości" ma ogromny i ze wszystkimi można można zawrzeć bliższą znajomość. Sami wiecie co to znaczy więc nie będę się rozpisywał. Ja też lojalnie uprzedziłem, że nie kupię ale wszystko o co poprosiłem dostałem do ręki pomimo groźnej karteczki "Towary o wartości powyżej 100 (chyba) zł podaje się po wpłaceniu równowartości" - czy jakoś tak podobnie. Dzięki temu człowiekowi już wiem że BĘDĘ MIAŁ GREEN BERET'A! Kiedyś .... na razie kupiłem nożyk Muela Storm i staram się nie cierpieć. Także proszę nie marudzić. Jeszcze się taki nie urodził coby wszystkim dogodził.
Pozdrawiam
Bataki
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam Świat Noży :wink:
P.S. A jak komus się nie podoba - to zawsze może sobie znaleźć inny sklep, gdzie na półce znajdzie Stridera obok Sebenzy czy MOD'a
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
"Towary o wartości powyżej 100 (chyba) zł podaje się po wpłaceniu równowartości" - czy jakoś tak podobnie. Bataki
poklon poklon poklon poklon poklon
Moze lepiej takie drzwi z domofonem wstawić (takie jak u jubilerów w Brooklinie) i to dwie pary zeby dało sie otworzyc tylko jedne naraz jeszcze opadające z łoskotem kraty uruchamiane przyciskiem w podłodze :wink: :wink: sory ale nie mogłem sie powstrzymac
Pozdrawiam
mlodyraduh
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Ostrzałka Gerber- czy to ostrzy?
- Ponad rok temu
-
Arc-Lock a Axis Lock
- Ponad rok temu
-
154CM vs 440C
- Ponad rok temu
-
Allegro, oferty godne polecenia.
- Ponad rok temu
-
Do posiadaczy ColdSteel Peace Keeper- ow i nie tylko.
- Ponad rok temu
-
kupowanie za granicą
- Ponad rok temu
-
Cuda EDC czy Mini AFCK
- Ponad rok temu
-
FENOMEN SPYDERCO
- Ponad rok temu
-
italian stiletto (?)
- Ponad rok temu
-
Jak często podważacie ?
- Ponad rok temu