Skocz do zawartości


Zdjęcie

oddawanie krwi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

budo_kuken
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

oddawanie krwi
...jak oddawanie krwi ma sie do treningow, czytalem te ulotki i wynika z nich, ze w niczym nie przeszkadza. Chcialbym kiedys oddac krew ale sie waham. Prosilbym o opinie dawcow i nietylko. Z gory dziekuje.
  • 0

budo_lubomir
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 621 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:stolyca (zapraszamy uprzejmię)

Napisano Ponad rok temu

Re: oddawanie krwi
oddawałem dwa razy czyli dałem z siebie do ludzi prawie litra, za każdym razem dyłem przez pare godzin senny i ospały, podejrzewam, że miałbym kłopoty z koncentracją. Oddawałem krew po pracy, więc nie musiałem się później na niczym koncentrować :) .
Co do treningów to podejrzewam (nie jestem lekarzem|) że ćwicząc po oddaniu krwi omdlałbyś albo zasnał, ćwicząc następnego dnia dziwił dlaczego nie masz siły ćwiczyć, a trzeciego mógłbyś caś oddczówać albo nie.
Jak chcesz oddać krew to się nie wachaj, bo to ważnie i potrzebne, wybiesz odpowiedni czas w tygodniu żeby jakoś nie tracić treningów i ciesz sie tą czekoladą którą dają :) .
  • 0

budo_silvio
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 829 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Anglia

Napisano Ponad rok temu

Re: oddawanie krwi

...jak oddawanie krwi ma sie do treningow, czytalem te ulotki i wynika z nich, ze w niczym nie przeszkadza. Chcialbym kiedys oddac krew ale sie waham. Prosilbym o opinie dawcow i nietylko. Z gory dziekuje.


Nigdy nie oddałem krwi, bo ktoś mi powiedział, że jak się oddaje to później trzeba ciągle oddawać, bo ta krew się namnaża i namnaża.
nie wiem ile jest w tym prawdy, mimo że jestem całkiem bystrym człowiekiem, to jak wyobraziłem sobie że potem nadymam się jak balonik to mi przeszła ochota na oddawanie krwi.