Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening 2x w tygodniu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

aygor18
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 85 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening 2x w tygodniu
Witam, mam problem, otóż od tego semestru mam beznadziejny plan na uczelni i mam tylko 2 na tygodniu kiedy moge wybrac sie na siłke tj, wtorek rano i piątek wieczorem (i co druga sobota). W wymienione dni moge byc na siłowni i po 2 godziny jak bedzie trzeba (podczas treningu popijam carbo zeby zapobiec katabolizmowi). Rozpiszcie mi trening na te dwa dni z tym proszę uwzgędnic iż: klatke robie na płaskiej i skośnej w inne dni (nie łącze w jednym treningu), brzuch i tak robie codziennie. Robie teraz mase i jestem bardziej początkujący bo cwicze 1,5 miecha ale daje z siebie wszystko :). Zrwacam sie do was o pomoc bo nie znalazłem jakiego planu w wyszukiwarce. Mam nadzieje ze ktoś pomoże. Pozdrawiam.
  • 0
Cele do połowy kwietnia:
Waga 75kg.
Stracic jak najmniej mięcha.
Uniewidocznic lipo.

bikerider
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4676 postów
1
Neutralna
  • Zainteresowania:fotografia: modowa i portretowa

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening 2x w tygodniu
aygor18, - a co z niedziela??
  • 0

aygor18
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 85 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

w niedziele siłka nieczynna :/
  • 0
Cele do połowy kwietnia:
Waga 75kg.
Uniewidocznic lipo.

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
16
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

twoj plan w duzej mierze zalezec bedzie od wykonywanych cwiczen na nogi poniewaz nie mozna laczyc na jednej sesji nog z plecami (mocne obciazenie kregoslupa) wiec jesli plecy robisz na wyciagasz, nogi na maszynch bez przysiadow itd. plan moze wygladac tak

pon klatka + przod i srodek barkow + tric
piatek nogi + plecy + tyl barkow + bic

jesli jednak robisz przysiady, na plecy znow martwy ciag itd. trzeba rozbic nogi z plecami wtedy robisz tak;

pon nogi + klatka + przod i srodek barkow