Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podstawowy sprzęt dla początkującego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Mt9r
  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Podstawowy sprzęt dla początkującego
Oprócz ćwiczeń aerobowych chciałbym zająć się też treningiem siłowym. Nie będę czekał aż spalę wreszcie swój brzuch, tylko wezmę się do roboty.
W związku ze szkołą nie mam czasu dojeżdżać na siłownię, a więc chciałbym zakupić sobie podstawowy sprzęt, na którym będę mógł ćwiczyć w domu.
Jakoż że jestem zielony i nie wiem co kupić zwracam się z prośbą do Was o pomoc w wyborze. Moi sponsorzy (rodzice :dance6: ) do zamożnych nie należą, a więc chciałbym zmieścić się w jak najmniejszej kwocie.
  • 0

janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Pomógł: 0
27
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawowy sprzęt dla początkującego

Oprócz ćwiczeń aerobowych chciałbym zająć się też treningiem siłowym. Nie będę czekał aż spalę wreszcie swój brzuch, tylko wezmę się do roboty.
W związku ze szkołą nie mam czasu dojeżdżać na siłownię, a więc chciałbym zakupić sobie podstawowy sprzęt, na którym będę mógł ćwiczyć w domu.
Jakoż że jestem zielony i nie wiem co kupić zwracam się z prośbą do Was o pomoc w wyborze. Moi sponsorzy (rodzice :dance6: ) do zamożnych nie należą, a więc chciałbym zmieścić się w jak najmniejszej kwocie.


laweczka z regulowanym skosem, sztanga, hantle,
  • 0

Mt9r
  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawowy sprzęt dla początkującego
Czyli tak do 700 złotych się zmieszczę? Nie wiem tylko jakie obciążenia kupić. Będzie lipa jak kupię za lekkie, albo za ciężkie.
  • 0

kris0403
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawowy sprzęt dla początkującego