BARDZO POTRZEBNA RADA DLA POCZĄTKUJĄCEGO!!!
Guest_fugazz21_*
Napisano Ponad rok temu
POWIEM WAM TERAZ CZEGHO OCZEKUJE I PROSZE O RADY:
Chce zacząć tak na serio ćwiczyći ZALEŻY MI NA SZYBKIM PRZYROŚCIE MASY MIĘŚNIOWEJ (wiem,że cudów nie ma). Jak to zrobić wydajnie i bez przegieć?? NAJWAŻNIEJSZE POLEĆCIE MI JAKIEŚ BARDZO DOBER SUPLEMENTY LUB KOKS, które dają super duży przyrost masy mięśniowej????!!! Coś słyszałem o Horse Power-ale nie znam się...
PROSZE O RADY DOŚWIADCZONYCH!!!! Napiszcie mi co mam brać i jak oraz z czym to mam łączyć??? UPRZEJMIE PROSZE:) (tylko nie używajcie skrótów - bo jestem w temacie zielony i sie nie połapie) POZDRO I CZEKAM NA RADY!!!! ELO!!!!
Napisano Ponad rok temu
Guest_Kain_*
Napisano Ponad rok temu
2) dobra dieta - zajzyj do dzialu odżywnianie (ryz, drób, jaja, ser twaróg, płatki owsiane, ryby - tunczyka czesto wpiedzielaj)
3) regeneracja - zadbaj o to bys mial wystarczająco duzo czasu na regeneracje i staraj sie spac jak najwiecej
4) suple - tak jak poprzednik, czyli gainer lub bialko+carbo; ponad to aminokwasy (najlepiej odrazu rozgałęzione), L-glutamina, witaminy, omega 3, na regeneracje - ZMA i lecytyna
żadnych innych supli ci wiecej nie trzeba nawet powiem wiecej - nie powinienes brac bo stazu nie ma, pocwicz troche a po jakims czasie (6 miechow) zrobisz sobie cykl na kreatynie albo czyms co zawiera kreatyne
Napisano Ponad rok temu
a poki co to kup tak jak koledzy wcześniej Ci napisali...
Cel do konca 2007 ---> OSIAGNIETY - 100kg na klatę ---> 75kg wagi - BRAKUJE 2 KG
Napisano Ponad rok temu
- monster mass lub inny dobry gainer
- olej mct
- omega 3
- zestaw witamin i chelatow
- lecytyna
- glutamina
- dextro/carbo
- i 2x rodzaje bialka. zebys mial na skladzie szybko wchlanialne (rano, przed treningiem) oraz uniwersalne z kazeina (po treningu, przed snem). ja osobiscie stosuje mieszkanie dwoch bialek izolatu i kazeiny
- dibencodize
pozniej za pare miesiecy mono