Skocz do zawartości


Zdjęcie

zielony - czy dobrze kombinuje?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

crazy80
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

zielony - czy dobrze kombinuje?
Witam

Pierwszy post, co nie znaczy ze w temacie jestem nowy. W pewnym sensie jestem, cwicze od dosc dawna ale lekko, dosc regularnie lecz bez szalenstw. Wyrobilem sobie jako taka rzezbe, poza tym ogolnie jestem w dobrej formie kondycyjno-szybkosciowo-fizycznej ale wciaz brakuje mi masy,z natury jestem szczuply, chyba chodzi o szybka przemiane materii...? Moze przed 30-stka to juz za pozno zeby cos z tym zrobic ale naszlo mnie zeby sprobowac. Cenie sobie zdrowie wiec nie chce zadnego sztucznego wspomagania. W materii suplementow i odzywek jestem zielony, troche czytalem i widze to tak:

Mysle by kupic sobie:
!Trec - Isolite - 600g - odzywka bialkowa
!Trec - Carbo Max Carb - 1000g - weglowodany
!Trec - CM3 1250mg Kreatyna Jabłczan - 90kaps. - kreatyna

I pytania:
1) Czy moge to wszystko naraz?;) Bo jak rozumiem to sie wzajemnie uzupelnia, nie ma niepotrzebnie podwojonego ktoregos skladnika?

2) bialko i weglowodany to chyba mozna uznac za natural, a czy kreatyna jest czyms choc troche szkodliwym?

3) nie wglebialem sie w firmy ktore sprzedaja odzywki i sam nie wiem czy wybrac innego dostawce? biore pierwszy lepszy:)

Ps.jesli chcecie mi odpowiedziec zebym sobie dal z tym spokoj jesli nie jestem maniakiem siłki to oczywiscie cenie opinie ale mimo to prosilbym o odpowiedz na powyzsze pytania. Dzieki!!
  • 0

Kristo
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:wrocław
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: zielony - czy dobrze kombinuje?