Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

memntomori
  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Proszę o ocenę planu treningowego i ewentualne poprawki
Witam. Zamierzam się wziąć porządnie za siłownie, a nie ćwiczyć po łebkach jak było do tej pory :napalony:
Kilka słów o sobie: mam 17 lat, 178cm wzrostu, waga około 70kg. Ćwiczę już od jakiś 6 miesięcy (nie licząc przerw).

Głównie zależy mi na klatce piersiowej plus wielkich ramionach (wiem że po tym napisie "wielkie ramiona" możecie podejść do tematu sceptycznie ale nic nie poradzę że takie "coś" mi się bardzo podoba)

Teraz kwestia nóg, miałem kontuzje kolan (siatkówka) i teraz ćwiczenia tej partii sprawiają mi ból tak wiec nie mogę wykonywać niektórych ćwiczeń a resztę niestety z jakimiś małymi ciężarami.

Plan jaki sobie ustaliłem: (ciężki, będzie obowiązywał teraz przez dwa tygodnie gdy jeszcze mam wakacje, a od roku szkolnego ulegnie zmianie na plan 4 dniowy)

Poniedziałek - Klatka i Triceps (lekko)
Wtorek- Biceps i Triceps
Środa- Barki i Biceps (lekko)
Czwartek - Nogi +Plecy
Piątek- Biceps i Triceps
Sobota- Wolne
Niedziela - Wolne





PONIEDZIAŁEK KLATKA:
1. Wycisknie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 x 12-10-8-6
2. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośniej-głową w dół 3x10
3. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 3x10
4. Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 3x8-10
5. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 3x10
PONIEDZIAŁEK TRICEPS:
1. Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3x8
2. Wyciskaniee francuskie jednorącz sztangielki w siadzie 3x8

WTOREK BICEPS:
1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3x8
2. Uginanie ramienia ze sztangą w siadzie - w podporze o kolano 3x8
3. Uginanie tamion ze sztangą na modlitewniku 3x8
4. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc uchwytem młotkowym 3x8
WTOREK TRICEPS: