Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta na nabranie masy i TŁUSZCZU


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

goo666
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta na nabranie masy i TŁUSZCZU
Witam!

Potrzebuję pomocy w ułożeniu diety, która pomoże mi nabrać mięśni i tłuszczu (tak, to nie żart). Jestem obecnie studentem, należę do sekcji pływackiej i chodzę na siłownie. Pływam 2x w tygodniu po ponad 1h mocnego treningu i dodatkowo 10 minut sauny. Ponadto chodzę na siłownię 3x w tygodniu choć czasem nie daję rady to mniej i mam jeszcze 1,5h zajęć z wychowania fizycznego na którym to gramy zazwyczaj w piłkę nożną. Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy basen mnie bardziej nie odchudza, ponieważ...

Obecnie mam 173cm wzrostu, 65kg wagi. Miałem okazję zbadać ilość tłuszczu w swoim organizmie, ale przy stoisku reklamowym co może sugerować niewielką dokładność. Tak czy inaczej wyszło mi tylko 8%!!! Operator tego czegoś powiedział, że norma to 15%. Od jakiegoś czasu próbuję przybrać na wadzę, ale bez skutku. Nabrałem dzięki siłowni dużo siły, a basen daje mi wytrzymałość i mam teraz determinację na poważne ćwiczenia, jednak brakuje mi diety. Na siłowni jest człowiek od ustalania treningu, także to nie jest problem, ale muszę wiedzieć co jeść.

Proszę o jakieś sugestie. Zaznaczam, że poza mięśniami potrzebuję również TŁUSZCZU, więc czy nie powinienem zrezygnować na jakiś czas z basenu? Nie mam też zbyt dużo pieniędzy, więc podajcie mi kilka alternatyw do tego co jeść, bo nie zawsze będzie mnie stać na orzechy nerkowca :/...

Co do sylwetki to dodam, że widać niedowagę, szczególnie w talii i nogach.
  • 0

Hustler
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 347 postów
  • Pomógł: 0
9
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na nabranie masy i TŁUSZCZU
Witam