Skocz do zawartości


Zdjęcie

Potrzebuję pomocy !!! Zajrzyj !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Dadek
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Potrzebuję pomocy !!! Zajrzyj !!!
Siema wszystkim, mam kilka pytań dotyczących przybierania masy.

Mam 16 lat, wzrost : 165, waga : 55kg (mało) dlatego chce więcej.

Moje pierwsze pytanie brzmi : Jak myślicie do ilu kg powinienem przytyć żeby zacząć rzeźbić?
Drugie : Moje zapotrzebowanie na energię to około 2858,008 jeśli dobrze wyliczyłem i tu bardzo wielka prośba, czy ktoś mógłby mi ułożyć dietę dostosowaną do moich "wymiarów"? Jestem w tym zielony i to baardzo, nie odsyłajcie mnie do tematów z przykładami diet tylko jak możecie to pomóżcie tutaj lub wytłumaczcie mi dokładniej w tym temacie jak taką dietę ułożyć.
Trzecie pytanie : Kupować jakiegoś gainera odrazu czy narazie sama dieta? i jeśli tak to to się zażywa ciągle aż do tej pory kiedy osiągne masę jaką bym chciał czy tylko przez jakiś czas?
Następne pytanie : Czy jeśli będe już miał ułożoną dietę, to czy mam na niej jechać do tej pory aż osiągne masę jaką chcę czy też tylko przez jakiś czas i czy mogę jeść też inne posiłki oprócz tych które mam wymienione w diecie?

Nie wiem czy mi ktoś pomoże ale i tak z góry dzięki :D
  • 0

kodziro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 604 postów
  • Pomógł: 0
28
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:183
  • Waga [kg]:90

Napisano Ponad rok temu

Re: Potrzebuję pomocy !!! Zajrzyj !!!
1 jakies 30-40 kg
2 sam sobie ułóż diete podam ci wartości jakie powinienes zjadac w ciagu dnia: białko: 2,2-2,5g/kg, węglowodany 6g/kg, tłuszcze ok 1g/kg
3 na poczatek ułóż diete i ostro trenuj a elefty przyjdą, zobaczysz, tego gainera dorzuc za jakies 3 miesiące
4 dieta do treningu jest bardzo ważna dlatego trzeba ją trzymać cały czas

przyrostów :D
  • 0
Wytrwałość jest kluczem w dążeniu do celu.

Dadek
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna