Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaka kaloryczność diety i jakie makro

dieta redukcja fbw cardio

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Miszka1993
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano 6 miesięcy temu

Jaka kaloryczność diety i jakie makro

Witam serdecznie :) piszę do was z prośbą o pomoc w ogarnięciu diety. Interesuje mnie oczywiście redukcja. Ćwiczę od kilku miesięcy treningiem Push Pull + cardio po treningu, zrzuciłem już 5kg ale niestety nie trzymałem diety tak jak powinienem. Śniadanie jadłem od czasu do czasu bo zazwyczaj byłem zbyt leniwy by poświęcić kilka minut z samego rana więc jadłem je przed treningiem o godzinie 15 jak wracałem z pracy. Wychodzi na to, że byłem na IF bo okno żywieniowe miałem od 15 do 20. Jeżeli chodzi o jedzenie to od miesięcy nie jadłem jak prosiak - codziennie staram się jesc mięso i warzywa ale kaloryka skakała od 1500-2000kcal.
Aktualnie przechodzę na trening FBW więc chciałbym dopiąć dietę na ostatni guzik i zredukować jeszcze kilka kilogramów. Fitatu mi pokazuje 2700kcal na utrzymanie aktualnej wagi czyli 80kg. Praca siedząca przed komputerem 5 razy w tygodniu + trening 5-6x w tygodniu. 
Otrzymane 2700kcal zredukowałem do 2550 żeby za bardzo nie przesadzać i pokazało mi takie makrosy : 160g B, 85g T, 290g W

Czy może tak być? Kalorie będę obcinał z Węglowodanów razem z progresem. 
Jestem otwarty na wszelkie uwagi

*
waga: 80kg
wiek: 25lat
wzrost 173cm
bf - niby 17%


Użytkownik Miszka1993 edytował ten post 6 miesięcy temu

  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2706 postów
  • Pomógł: 72
190
Bardzo Dobra
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej

Napisano 6 miesięcy temu

Re: Jaka kaloryczność diety i jakie makro
Witaj
Więc tak no nie zbyt dobrze, że kaloryka wachala się między 1500-200 bo
A) takie skoki kalorii nie są pożądane nawet w przypadku redukcji. Takim myśleniem że zjem mniej to schudne wcale nie działa a możesz się nabawic efektu jojo czy braku efektów
B) jesz za mało nawet na redukcji. 1500-2000 to je kobieta. Ty powinieneś ustalić sobie kaloryke pierw na nawet zerowy bilans lub lekki ujemny czyli max 200-300 kcal w dół a nie od razu 1000 a dlaczego? Pomyśl jakie masz pole do popisu wtedy? Więcej cardio mniej kalorii i co skończysz na fit diecie 1000 kalorii? Nie uda się.
Ja bym zaczęła nawet od zerowego (pamiętaj, że to są tylko liczby i nie powinieneś się ich trzymać a samemu powinno się wyliczyć kalorie na utrzymanie, redukcję czy masę). Możesz zostać przy zerowej lub lekkim ujemnym. Dobry sposób na redukcję a nie cięcie kalorii to np manipulacja węglowodanowa, przydatne są protokoły typu ckd, carb loading.
  • 0

„Be strong, u never know who you are inspiring”




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dieta, redukcja, fbw, cardio

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018