Witam potrzebuje pomocy w doborze odżywki na masę oraz dawkowanie,od razu mówię jestem zielony w tym.Próbowałem już kilka diet niestety z mizernym skutkiem przemiana materii jest porostu szybka,myślałem ze z wiekiem złapie mase ale okazało sie ze nie bardzo. 186 cm wzrost 86 kg waga 29 lat rzeźbę mam tylko brak masy
Odżywka na mase
Napisano Ponad rok temu
a 4500 kcal i 4 litry mleka dziennie próbowałeś?
Nie faszeruj sie prochem...
is where you're not"
Mark Bell
Napisano Ponad rok temu
a 4500 kcal i 4 litry mleka dziennie próbowałeś?
Nie faszeruj sie prochem...
mleko ryby makaron
Napisano Ponad rok temu
mleko biały ryż wołowina
owoce
papryka cukinia
is where you're not"
Mark Bell
Napisano Ponad rok temu
Nie ma sensu w ciemno wjeżdżać na poziom 4500 kcal. Tym bardziej te 4 litry mleka w dzień to definitywna przesada . Polecam dopieścić miskę, potem sprawdzić jak w praktyce wychodzi trzymanie bilansu, a jeżeli pojawią się trudności to wówczas zacznij szukać suplementu .
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Napisano Ponad rok temu
A skąd wiesz?
Kolega właśnie napisał, że pociskał ostro z makaronami, rybą i mlekiem.
Zakładam zatem, że zjadł 4500, to dziennie - tak pi razy oko, bez sprawdzania tabel
1kg ugotowanego makaronu
600g łososia - już dajmy mu, że jadł tłuste, wysokokaloryczne ryby
12 jaj
1kg jabłek
300g chleba
4 litry mleka
I to codziennie. I nie dał rady przytyć. W tej wadze jaką prezentuje obecnie?
is where you're not"
Mark Bell
Napisano Ponad rok temu
Też jadam ryby, makaron i mleko....nie wychodzi mi 4500 . Nie wiem czy tyle jadł, po prostu zakładam, że skoro stosując dietę nie przytył to pewnie siedział na zbyt małej kaloryczności. Zresztą, dla Ciebie ostro może oznaczać pułap 6000, dla mnie 3500 jest kosmiczną liczbą. Nie ma co uogólniać i zakładać ile jadł bo przecież tego nie napisał .
Napisano Ponad rok temu