Skocz do zawartości


Zdjęcie

Potrzebuje pomocy z ulozeniem diety na mase !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

seba8118
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Potrzebuje pomocy z ulozeniem diety na mase !
Jestem nowy w tych tematach i dzisiaj zaczalem robic swoja diete. (Wzialem kilka pomyslow z innych diet i ukladam se te pomysly w moja wlasna diete)
 
A wiec tak chodze do szkoly zawsze mam na 8:00. Moje przerwy wygladaja tak ------> pierwsza przerwa od 9:30 do 9:50, druga przerwa jest od 11:20 do 12:20.
 
W pon,wt,sr koncze o 15:30, w czwartek koncze o 11:20 i w piatek o 13:50.
Tylko w poniedzialki mam przerwe od 9:30 do 12:20 poniewaz nie mam 2 lekcji
 
Wiec tak naprawde nie wiem jak ulozyc ten plan, jak narazie tak wyglada moj plan -----> [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] ulozylem sobie juz posilki na sniadanie i ll sniadanie ale zatrzymalem sie na "obiedzie" bo tutaj wlasnie nwm co robic. A tutaj jest co i czego potrzebuje codziennie -------> [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
 
Prosze o szybka odpowiedz bo za tydzien chce juz leciec grubo z tematem a nawet nie zrobilem sobie planu treningowego bo najpierw chce diete ulozyc. Chodze spac o 23 - 23:30 wiec wydaje mi sie ze bede potrzebowal 6 posilkow dziennie
 
Czyli : 1. Jak mam ulozyc sobie reszte planu oprocz sniadania i ll sniadania. (problemem jest wlasnie to ze z dnia na dzien koncze inaczej.
 
(Bede jeszcze mial kilka pytan ale nie zadam ich jak nie dostane odpowiedzi na te piersze pytanie)

  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Potrzebuje pomocy z ulozeniem diety na mase !