Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta na rzeźbę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

kubvson
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta na rzeźbę
Siema! Chce zacząć przygodę z siłownią, dzisiaj pierwszy raz idę i właśnie jestem zielony w tych sprawach. Chce zbudować cialo, 2 lata temu wazylem 106kg i schudlem do 74 ale po wakacjach przytylem do 80 i nie powiem, jest jeszcze ten brzuch... chcialbym zbudowac mięśnie, nie wiem nic na temat co i jak z dietą dlatego moze ktos złożył by mi najodpowiedniejsza ale żeby byla ułożona w miare gdyz to wiąże sie z kosztami a mi zalezy zeby nie bylo za drogo.
19 lat
180cm wzrostu
80 waga
Chcę chodzic 4 razy w tygodniu na silownie. Jezeli nie napisalem wszystkiego co potrzebne to pisac bo moze cos przeoczylem.

Użytkownik kubvson edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

kubvson
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na rzeźbę
Jakie cwiczenia moze polecacie na bicepsy, klatke, brzuch. Na tym mi zalezy abym zgubil pozostalosci po odchudzaniu oraz zbudowania mięśni. W 80 kg dam rade to zrobic na miesnie? Instruktor powiedzial że powinienem przytyc na masie 90 kg, jesc kurczaki, makarony itp. Czy to dobra dieta zamiast takiej normalnej w ktorej będę miał produkty zdrowe? Dam rade z taka dieta zbudowac rzezbe? Dzieki za wszystkie rady.
  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na rzeźbę