Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gainer- czy warto? Jaki wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

taekwondo
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:piłka halowa,polityka

Napisano Ponad rok temu

Gainer- czy warto? Jaki wybrać?

Witam.Mam 16 lat i przy 171cm wzrostu ważę 62kg.Przy nieco zmodyfikowanej diecie z fabrykasily.pl wskaźnik na wadze nawet nie drgnął.Problem jest w tym że jestem dosyć szczupły a chciałbym ''urosnąć'' więc podpytałem kolegów co robić-odpowiedź zawsze brzmiała ''odżywki'' a mianowicie gainery.Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem czy przy takim wieku mogę zacząć to brać,a nawet jeśli to jaki rodzaj,jakiej firmy kupić itd.Ćwiczę praktycznie od zawsze bo prowadzę sportowy tryb życia ale to tylko pompki,przysiady i bieganie.Miesiąc temu kupiłem sobie hantle,ławeczkę i drążek.Do tego co piątek mam możliwość przyjścia na siłownię.Chciałbym dowiedzieć się jaki gainer kupić przy moim wieku i wadze i czy właściwie warto zaczynać przygodę z odżywkami.


  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Gainer- czy warto? Jaki wybrać?

Koledzy, którzy mówili Ci żebyś brał odżywki to urośniesz mądrzy nie są-to tak delikatnie rzecz ujmując ;) Gainer to nic więcej jak uzupełniacz braków w diecie, więc nie ejst Ci potrzebny bo bez problemu wymaganą ilość kalorii wyciągniesz z naturalnego pożywienia. Jeśli chcesz przybrać na masie to po prostu musisz jeść więcej. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i dodaj ok. 300 kcal. Spożywaj 4-6 pełnowartościowych posiłków dziennie.


  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Gainer- czy warto? Jaki wybrać?