Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak wkorczyć w trenowanie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

hgjf1
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jak wkorczyć w trenowanie.

Witam, jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o trenowanie i ćwiczenia dlatego zarejstrowałem się na tym forum aby zaczerpnąć Waszych porad. Zawsze chciałem mieć silnie zbudowane ciało i wyglądać atrakcyjnie. To jest moje marzenie które zawsze chciałem spełnić. Często zabierałem się do ćwiczenia lecz to zawsze kończyło się tylko na samych chęciach. Brak motywacji może jest powodem, albo ja sam siebie zniechęcam - sam nie wiem.

 

Na początek się przestawie. Jestem Piotrek, mam 21 lat. Moja waga to 88kg i mam 188cm wzrostu. Największy problem w tym że mieszkam w bloku i nie mam możliwości zrobienia sobie siłowni ani tez nie mam możliwości uczęszczać a silownie. Ogranicza mnie metraz - wiadomo, jak to w bloku.

Na dnaich planuje zakup uchwytów do pompek i hantli. Jeszcze dokładnie nie wybrałem ale raczej nie chcę na początek nic drogiego. Może ktoś coś doradzi w tej sprawie?

 

Zacząłem się inaczej odżywiać niż zawsze. Zawsze jadłem obojętnie co i ile. Zaczałem jeść dużo więcej warzyw, jogurtów, jajek. Ostatnio nawet staram się polubić ryby i staram się raz a jakiś dłuższy czas zjeść trochę tuńczyka. Zacząłem jeść ryż - no to a tyle odżywiania. Robię tyle ile się naczytałem w magaynie o takiej tematyce.

 

Jeśli ktoś mógłby mi coś doradzić byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam, dziekuje za uwagę :)

 


  • 0

Kurosaki
  • Ekspert
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Pomógł: 13
19
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kalistenika, street workout.

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak wkorczyć w trenowanie.

Motywacja to ważna rzecz, masz różne filmy, nawet czytając forum możesz sobie pomóc.