Witam was bardzo serdecznie, jestem dość mocnym amatorem jeśli chodzi o siłownie i stąd zakładam temat a nie staram się wyszukać tematu, naprawdę nie robię tego z lenistwa. Mianowicie mam 23 lata, 179 cm i 83 kg (trochę jestem zlany tłuszczem i nie lubię swojej sylwetki po zdjęciu koszulki). Mam możliwość chodzenia na siłkę trzy razy w tygodniu a pozostałe dwa dni tygodnia (nie liczę soboty i niedzieli) do wyboru basen lub bieganie. Jest ktoś w stanie być dla mnie tak uprzejmy i podesłać link do jakiegoś fajnego planu lub rozpisać mi go? Co do diety to już jakieś pojęcie o niej mam. Myślę, że jestem w stanie sobie jakoś to ułożyć by nie brakowało w niej białka czy innych potrzebnych czynników. Bardzo będę wdzięczny jeśli ktoś ma trochę czasu by pomóc mi:)
Pomoc do planu treningowego.
Napisano Ponad rok temu
Podstawowym treningiem idealnym na poczatek jest trening full body workout(fbw)
jest to trening ogólnorozwojowy gdzie ćwiczymy całe ciało na treningu
http://forum-kult...l-body-workout/
http://forum-kult...początkujących/
TKWM
Napisano Ponad rok temu
Dzięki bardzo za odpowiedź ale niektóre nazwy tych ćwiczeń są dla mnie z kosmosu:) A jeśli chodzi na początek o jakieś bardziej "powszechne" ćwiczenia na początek, jak np wyciskanie sztangi na ławce, czy też wyciskanie hantli na skośnej? Chodzi mi o to, żebym nie miał problemu ze znalezieniem jak i prawidłowością wykonania ćwiczeń. Nie ma niestety na mojej siłowni ani jakiegoś opiekuna ani kogoś do kogo mogę iść z pomocą. W skrócie chodzi mi o jak najprostsze ćwiczenia jak na sam początek.
Napisano Ponad rok temu
Na internecie jest wyjaśnione, te nazwy są najprostsze z możliwych, wpisujesz w wyszukiwarce i widzisz Jest opisane jak je prawidłowo wykonać
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA: DZIENNIK TRENINGOWY OLOSEK
W RAZIE PYTAŃ, PORAD ZAPRASZAM NA PRIV
POZDRAWIAM
Napisano Ponad rok temu