Skocz do zawartości


Zdjęcie

Plan treningowy + kilka pytań


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Puchacz.
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Plan treningowy + kilka pytań

Witam, jestem amatorem siłowni, tak więc mam kilka pytań.
1. Gdyby był ktoś skłonny ułożyć mi porządny plan treningu, byłbym bardzo wdzięczny.
Wiek - 18 lat,

Wzrost - 187cm,

Waga - 72kg,

Waga planowana - nie mam jakiejś określonej wagi, poprostu zależy mi na rozroście mięśni i rzeźbie. Ale dobrze byłoby dobrnąć do 80 kg, choć zapewne będzie ciężko.

Staż treningowy - moje początki sięgają jakieś 2 lata, ale trenowałem bez zaangażowania, raz na jakiś czas. Były długie przerwy, wszystko się ciągło. Teraz chwyciłem czas i motywację, więc mam nadzieję, że prędko nie odpuszczę.

Dopełnienie wypowiedzi - W ciągu tygodnia planuję robić treningi 3 razy, choć pewnie znajdzie się jeszcze dzień 4 w miarę potrzeb lub głodu treningowego ;] Nie mam tendencji ani do chudnięcia, ani do tycia. Trzymam się swojej wagi jakiś rok i nie mogę za cholercię tego zmienić. Za bardzo nie mogę ułożyć sobie diety, bo się uczę i jem to co mama zrobi na obiad ;p tzn. jakaś zupka i drugie danie w postaci kartofelków/kotlecików, itp. Jestem zwolennikiem mleka, które piję zawsze na kolację razem z płatkami. Co do intensywności moich treningów to mam pytanie, które podam niżej. Brałem kiedyś sproszkowaną kreatynę przez równy miesiąc. Trochę moje ciało zmieniło kształt, więc chyba odżywki mogę przyjmować. Na razie ich nie planuję, gdyż chcę trochę przyzwyczaić organizm do treningów, a nie walić od razu co się da. Ćwiczę w domu. Sprzęt jaki posiadam to - prosta sztanga, ławeczka i 1 hantel. Ciężarów starczy na miarę moich sił :). Dodam jeszcze, że mam rękę po operacji - kawałek dorobionej kości z powodu torbieli (miejsce pokażę na zdjęciu). Ręka ta jest trochę chudsza od drugiej, ale ćwiczyć mogę bez problemu.

 

2. Pytania.