Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z mięśniami i treningiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

mateo5230
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

problem z mięśniami i treningiem

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i nie wiem czy we właściwym miejscu zakładam ten temat. Mam 22lata, 176cm wzrostu, ważę 73kg. Ćwiczę od około 6 miesięcy wiec jestem totalnym amatorem. problem mój polega na tym, że mięśnie (klatka, biceps, itp.) z prawej strony ciała są mniejsze od lewej i co jeszcze dalej za tym idzie nie czuje wogle treningu (pompy) po prawej stronie ciała w odróżnieniu do lewej bo z tej jest dobra pompa. Nie wiem co robię źle. wcześniej było wszystko w porządku. Strasznie mnie to denerwuje i tracę przez to chęci do treningu. Bardzo proszę o porady i pomoc z góry dziękuje.


  • 0

Magdalena83
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1624 postów
  • Pomógł: 35
118
Bardzo Dobra
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [miesiące]:78
  • Wzrost [cm]:165
  • Biceps [cm] :34
  • Klatka piersiowa [cm]:89
  • Pas [cm]:67
  • Udo [cm]:55
  • Przysiad [kg]:70 - 3/3/15
  • Wyciskanie [kg]:moj max 100
  • Martwy ciąg [kg]:100 - 4/3/15
  • Waga [kg]:59

Napisano Ponad rok temu

Re: problem z mięśniami i treningiem

Opisz jaki trening robisz na klatke.

Czy uzywasz sztangi czy sztangielek.

 

Kolejna sprawa czy masz wady postawy, badz w przeszlosci jakies wypadki gdzie np. mogl ucierpiec bark, ramie, zebra mostek itd.

 

Zazwyczaj za dysproporcje odpowiada technika wykonywania danych cwiczen, jesli jestes na duzych ciezarach i jedna strona idzie szybciej, a druga dociagasz, wtedy dysproporcja murowana, poniewaz jedna strona klatki wypycha, a strona ktora dociagasz w wiekszosci pracuje albo triceps albo motyl...  Proponuje zrezygnowac ze sztangi i przerzucic sie na hantle, nie leciec na duzym obciazeniu, a skupic sie na technice wykonywania.