Skocz do zawartości


Zdjęcie

Forma na studiach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

reduktorpoznan
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Forma na studiach

Witam. Przy wzroscie 180cm waże 90kg. Ćwiczę od około 3 lat i mam zastój mięśni jednak nie to jest moim głownym problemem. Chciałbym stracić ok. 10 kg przy zachowaniu mięśni, ale studia, stancja w tym nie pomagają, czy na samym makaronie twarogu i jajkach da się coś zbudować? Mogąc tylko biegać i grac w tenisa stołowego raz czy 2 w tygodniu...oraz posiadając 2 hantle po max15 i drążek? Prosze o pomoc


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Forma na studiach

Witaj :)

Po 1 aby spalać tłuszcz ograniczając do minimum spadki masy mięsniowej potrzeba treningu cięzkiego opartego o wielostawowe ruchy i niestety tutaj bez obciążenia, hantli, sztangi, ławki się nie obejdzie czyli bez siłowni.

Po 2 za spalanie tkanki tłuszczowej odpowiada dieta bo to od niej zależy czy tyjemy czy chudniemny

Po 3 tenis stołowy.... nie rozwija mięśni, nie spalisz nim tłuszczu, jako forma rekreacji ok ale nie oszukujmy się to nie sport ruchowy...

Po 4 jesteś aż tak abrdzo ograniczony finansowo że możesz jeść tylko te 3 produkty? Pijesz piwo? Imprezeujesz lub palisz papierosy?


Mateusz Pawlak ;)


reduktorpoznan
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Forma na studiach

jaki trening? FBW przy uzyciu hantli drążka i ławki plus bieganie po treningu luz z rana wypali ? :)


  • 0

Cajmer

Cajmer
  • Zabanowany(a)