Taekwondo - odżywki
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Witam! Jako że jestem w tym temacie zielona mam pytanie. Czy przy tej sztuce walki i przy mojej wadze 55 kg 167 cm warto stosować jakieś odżywki, witaminy? Nie chce ani stracić wagi ani przytyć, bardziej coś na wzmocnienie stawów itp. Co polecacie? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
suplementacja by byla wskazana gdybys uprawiala ten sport wyczynowo
ale wtedy to pewnie juz trener by Ci wszystko wyjasnil
jesli cwiczysz rekreacyjnie to zapomnij o suplementacji
zapotrzebowanie na witaminy powinnas przede wszystkim pokrywac poprzez spozywanie duzej ilosci warzyw
ewentualnie mozesz sobie kupic najzwyklejszy zesta witaminowy (vita-miner, vitaral, itp )
i spozywac po 1 drazetce dziennie w dni treningowe ( ja biore z rana albo przed treningiem, ale nie wiem czy nie lepiej by bylo dla Ciebie po treningu by uzupelnic ubytek soli mineralnych i witamin )
co do regeneracji stawow to cwicz tak aby ich nie nadwyrezac
po tym jak je sobie rozwalisz zle pod wzgledem technicznym wykonywanymi cwiczeniami to zaden cudowny srodek na regeneracje stawow Ci nie pomoze
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
a ja mysle ze za doradzanie 16 latce kreatyny ( i to jeszcze w polaczeniu z wysilkiem aerobowym ) powinienes dostac pozadnego kopa w d...witaminy oczywiscie ze tak no i kreatyne poprostu mozesz wcinac (moim zdaniem nie nabierzesz jakos specjalnie masy choc to mozliwe[ew. MIESNI]) na stawy to np cos animala lub podstawowe dostepne suplementy w aptece na stawy artesany i inne:)
Napisano Ponad rok temu
a i mozesz sobie kupic tran w kapsulkach bardzo zdrowa rzecz+witaminki i np kolagen jakiejs firmy.
NoMercy nie bylas moze dzis na sparringach w śremie ?
Napisano Ponad rok temu
a jak wyglada twoja dieta?
:wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
pzdr
Napisano Ponad rok temu
być może ciągle mają
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu