Skocz do zawartości


Zdjęcie

Taekwondo - odżywki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

budo_nomercy
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Okolice Poznania
  • Zainteresowania:Taekwondo

Napisano Ponad rok temu

Taekwondo - odżywki
Witam! Jako że jestem w tym temacie zielona mam pytanie. Czy przy tej sztuce walki i przy mojej wadze 55 kg 167 cm warto stosować jakieś odżywki, witaminy? Nie chce ani stracić wagi ani przytyć, bardziej coś na wzmocnienie stawów itp. Co polecacie? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
  • 0

budo_matkd
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Taekwondo - odżywki
witaminy oczywiscie ze tak :) no i kreatyne poprostu mozesz wcinac (moim zdaniem nie nabierzesz jakos specjalnie masy choc to mozliwe[ew. MIESNI]) na stawy to np cos animala lub podstawowe dostepne suplementy w aptece na stawy artesany i inne:)
  • 0

budo_hódy
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Taekwondo - odżywki

Witam! Jako że jestem w tym temacie zielona mam pytanie. Czy przy tej sztuce walki i przy mojej wadze 55 kg 167 cm warto stosować jakieś odżywki, witaminy? Nie chce ani stracić wagi ani przytyć, bardziej coś na wzmocnienie stawów itp. Co polecacie? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.


suplementacja by byla wskazana gdybys uprawiala ten sport wyczynowo
ale wtedy to pewnie juz trener by Ci wszystko wyjasnil
jesli cwiczysz rekreacyjnie to zapomnij o suplementacji

zapotrzebowanie na witaminy powinnas przede wszystkim pokrywac poprzez spozywanie duzej ilosci warzyw

ewentualnie mozesz sobie kupic najzwyklejszy zesta witaminowy (vita-miner, vitaral, itp )
i spozywac po 1 drazetce dziennie w dni treningowe ( ja biore z rana albo przed treningiem, ale nie wiem czy nie lepiej by bylo dla Ciebie po treningu by uzupelnic ubytek soli mineralnych i witamin )